Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-21 14:57:02 följande:
    Ja det är jättekonstigt.
    Det är ännu märkligare att han gjorde om samma sak i måndags morse. Först kräker han vatten på morgonen och sen ber han om frukost.
    Spydde han också bara vatten?

Tycker att det ser ut som rätt fina plagg från Katvig i vår
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-01-21 15:44:32 följande:
    ÅH vad svårt, vill ha en rätt glad färg på lurvoverallen ändå nu till våren men hittar ingen på reorna som jag fastnat för Obestämd Kanske får bli en nyheter ändå.. Gillar ju både surfing (den blå men gröna kanter) och den gröna  med lila kanter.. hmmm! Finns det någon gammal fin färg annars? Den bruna med gröna kanter är ju iofs rätt fin.. Åh, dessa problem
    Jag tycker att den lila med gröna kanter är en av de finare. Eller den röda med lila kanter
    Mamma till Simon skrev 2011-01-21 16:09:19 följande:
    de är från Kappahl, molly fick ett par härrom dagen
     De ser fina ut. Fast Lea känns lite för liten för jeans än
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-01-21 16:25:30 följande:
    Lea är ju bara den sötaste godisbiten som finns!!! Hjärta
    Tack vad snäll du är!
    solouniko skrev 2011-01-21 16:32:29 följande:
    Röda med lila kanter skulle jag absolut vela ha Men det lär väl bli svårt att få tag på? Lila med gröna är också jättefin men vi har haft den i två storlekar redan så jag känner mig lite mätt på den faktiskt
    Ja, den är ju inte helt lätt men finns kanske på T eller TS

Butte- vad fint Katvigränderna går ihop med Colibri

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-21 16:44:06 följande:
    jaa vaiist gör det åhh så fint!! söööta lea med jue <3
    Tack!

Nu blir jag sugen på att leta katvig leggings till min Colobriklänning. Men var 17 hittar man det? Visst är det där ett par säsonger bakåt i tiden? 
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:00:22 följande:
    rosa/gula tillverkades bara i provkollektionen i leggings

vilka andra färger söker du annars? smått kan man ju oftast hitta
    Vad synd! jag skulle annars vilja ha rosa-randig mössa till Lea och kanske några passande leggings eller strumpbyxor till colibriklänningen. fast iofs ska den användas i sommar och då är kanske leggings bättre
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:04:23 följande:
    Jag har bara haft en kortärmad body och jag tyckte den var sådär, den var rätt sladdrig i tyget, inte alls som Molos bodys annars är.
    misstänkte nästan att de var sladdrigare än de vanliga
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:03:16 följande:
    Hej hopp igen.

Tillbaka efter en katastrof tur på Ica, Liam fick vääääärldens spel när han inte fick dom flingorna han ville ha, gapade och skrek sej igenom hela Ica, höll på att skämmas ihjäl, han som alltid brukar sköta sej i affärer annars.

Fick fina klänningar från Babyshop i lådan, tyvärr inget från My Baby trots att jag fick mail igår att det var skickat, nåja, nu har jag nåt att se fram emot tills måndag också
    usch sånt där är ju inte kul. minns när jag och noel tjafsade på Plantagen och jag fick lämna vagnen och åka därifrån
  • Duntoffla
    Helle skrev 2011-01-21 17:14:57 följande:
    Tofflan: vilken liten sötis Lea är. Jättefin bild Solig 
    Tack!
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:14:55 följande:
    bra-barnklader.se/katvig-leggings-raspberry-p...

dessa är såå fina!! finns hjälmmössa i dom färgerna med fast det gillar du kanske inte
     Ja, det är fint. Tror du att det passar till några bra plagg som ex airbrush och Colibri. Hjälmmössa är jättefint på andras barn men mina ser ut som köttbullar i dem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17