Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-01-18 19:30:06 följande:
    Nja jag vill nog inte ha nanook, de föll mig inte i smaken. Blir nog pop eller everst här.
    Nej, det är ju inte dem snyggaste men bra Är Everest bra? Har aldrig haft...
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 19:40:50 följande:
    Vi har bara haft utebyxorna, men i många år. Jag har varit supernöjd. så i år tänkte jag testa jackan också.
    Ok. Du får avlägga rapport sen
    Kristyr skrev 2011-01-18 19:45:36 följande:
    *blink blink* påminner om att jag vill veta nästa utförsäljning.. när den är..
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 18:59:56 följande:
    Håller absolut med! Fast jag fick bort stooora fläckar med blåbärsoppa på en molo knapptröja med röd/vita prickar. och de hade legat orörda några dagar då jag varit sjuk. Trodde att det skulle vara kört, men de är bort.
    ja apelsinfläckar och lingonfläckar är lixom ingen match!
    Jag ska absolut försöka komma ihåg. Förra årets vårutförsäljning var sent. I april tror jag det var. 
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-01-18 19:54:08 följande:
    får påminna lite då och då, då
    Gör det. Lider ju av amningshjärna och är allmänt virrig
    Förväntansfull0406 skrev 2011-01-18 19:37:31 följande:
    Hej igen.

Måste bara fråga vad tycker ni om Katvig?? storlekar, hållbarhet osv...

Och så en sak till, vilken stl har barnet när de är ca eett och ett halvt år? jag ska köpa vinteroverall till min dotter till nästa vinter, hon fyllar ett den 14 feb. Jag tror 92-98. vad tror ni??
    Jag tycker plaggen är mjuka och sköna men de har i alla fall förut blivit lite tvättluddiga. Normala till lite små i storlek. Lite mer slimmade än ex Molos plagg som generellt är breda.

Hmm...1½ år? Jag har för mig att det var 92 då ungefär.... 
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:17:06 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp igen
    Avskyr att prissätta plagg, men vad är ett rimligt pris för kortärmade molosar i fint skick?
    Kommer nog ta mer för vissa iof sig eftersom jag hellre behåller vissa än säljer dem för billigt
    Åh, vad svårt! Kan inte råda. Det är därför jag själv lägger ut det mesta på Tradera för 1 krona. Har så svårt att värdera begagnade saker

Chokladmoshin- Man skulle nästan kunna tro att du gillar Colibri Sötaste Mini!
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-01-19 09:37:00 följande:
    Det var rusning efter de linnen jag la ut på fb igår, så ja jag tror du kan lägga ut det nu
    Jaså funkar linnen nu?

Jag kör iofs Tradera. Fattar inte alls köp och sälj på FB.

God morgon förresten!

• Duntoffla

Vad betyder ert HKLÖÖ egentligen? 

Jag ska nästa vecka träffa en arbetskompis som har fått barn. Vilken storlek skulle ni ta till en 6-veckors tjej? 62 eller 68?

Tips på ngn fin body eller suit och gärna rea. (hon brukar inte ha typ Molo, Katvig och sånt så inget jätteextremt)

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 10:29:21 följande:
    åh känner mig väldigt skyldig till det där uttrycket faktisktDrömmer

När man gör -jag-borde-verkligen-inte-men-jag-vill/behöver-och gör-det-ändå köp
    Jo, jag förstod själva innebörden sedan innan men undrade om bokstäverna var ngn slags förkortning. Men det är mao bara bokstäver

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17