Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-03-24 14:25:56 följande:
    visst var det nån här som köpte lindex sofshelljacka? o kan berätta hur de är i storlek
    det är ängeln som har dem
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-03-25 15:21:15 följande:
    Står ju 3 dagar på deras hemsida...
    " Leverans:

Vi skickar en orderbekräftelse till dig direkt efter utförd beställning. Om varan skulle vara slut så kontaktar vi dig snarast. Finns varorna hemma så har du dem hemma hos dig inom 3 dagar i allmänhet"

jag har alltid fått mina varor snabbt av dem så det måste ju blivit något fel Obestämd
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2011-03-25 16:51:33 följande:
    Mmmm gillade faktikst inte alls denna .. eller näh ser ut som klänningen typ fast mindre haha näh men den var inget jag föll för .. så den ska jag skicka tillbaka ..jag bruka var lat med sånt och låta de vara istället för att skicka tillbaka det men denna gången ska jag göra det
    Kan tänka mej att den andra är mycket smalare i modellen !!
    Har också en fin mini rodini mössa som ska skickas tillbaka .. fin var den men jag insåg att jag inte kommer att använda den .. även om jag nu har både toppen och klänningen i samma print !!
    ja JR modellen är smalare och finare
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-03-26 09:02:44 följande:
    Vad bra att det gick att lösa!

God morgon förresten!

Börjar dagen med att vara OT. Vet någon hur den fina gröna klänningen med fjäril från Me& I är i storlek? Tror ni min skrutta kan ha 74/80 i sommar eller blir det tokstort?
    Sen undrar jag även hur frottéknickerserna är i storlek? Någon som har dem? Fina?

tror jag absolut hon kan, är ju en tunika så kan ju hända att den blir som en klänning ibörjan men det gör ju inget
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2011-03-26 09:46:56 följande:
    tror jag absolut hon kan, är ju en tunika så kan ju hända att den blir som en klänning ibörjan men det gör ju inget
    kan tillägga att Molly har flera andra klänningar från meandi i 74/80 som är bra i storlek men i denna har vi 86/92
  • Mamma till Simon

God morgon förresten!

Här har vi storstädning, men pausar här tills mannen är färdig med köket så jag kan torka golvet

• Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-04-01 08:45:34 följande:
    JÄpp, blir ju glapp innan vi får tillgång till nya huset.
    Men budet vi fick på vårt hus var för bra för att tacka nej, från början skulle vi bo "hemma" i ca 2 månader.
    Men gubben hittade en lägenhet tidigare så nu blir det ca 1 månad.
    Som tur är har mamma och pappa en husbil där dom kommer sova, så vi delar lite på oss

Långärmade Katvig i stl. 134 nån som vet var man kan hitta?
    GOmorron på er också
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-01 08:37:36 följande:
    Jag har hört att de snart kommer en ny webshop som kommer sälja idaT....... Drömmer
    LÅter himla spännande. Du råkar inte ha hört om det blir innan sommaren eller så??
    Jösses vilka underbara föräldrar du måste ha
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-04-01 14:55:55 följande:
    Låter ju himla bra.
    Mamma till Simon skrev 2011-04-01 09:11:11 följande:
    Jösses vilka underbara föräldrar du måste ha
    Dom bästa, är så glad jag har dom Hjärta
    ja det tror jag det, är inte ett dugg avundsjuk Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17