Vi som shoppar danska barnkläder del 17
ängel va kostade cars foppa?
sonen tjatar ju om röda såna!! fanns det ? *gissar att du va på a6 om du hade barn med dig?*
*räknade ut mitt snitt pris, 12 plagg, 490 kr ca 41 kr plagget!* ![]()
ängel va kostade cars foppa?
sonen tjatar ju om röda såna!! fanns det ? *gissar att du va på a6 om du hade barn med dig?*
*räknade ut mitt snitt pris, 12 plagg, 490 kr ca 41 kr plagget!* ![]()
om man lägger pro på tradera nu, funkar det med koden, elelr måste jag lägga ett o ett plagg?
everlonn: haha, vilken bild du la in!!!!! 
softshell har inte mina 1 !!! enda i molo! bara lurv.. :-O
kanske ska skriva de på min lista till lör? ![]()
NU ligger bilder på min salg i BT
äntligen
Hej alla!
Har läst i trådarna som ni har ett tag nu men inte haft direkt anledning att skriva något. Jag har mest läst i Salg-tråden nu och suktat efter era molokläder som ni köpt på salgen
.
Nu är det så att jag i sommar ska ha barn igen och Molo har ju världens finaste kläder!! Då vi vet att det är en tjej denna gången så behövs ju garderoben utökas en del med tjejkläder 
Jag håller nu på med att bunkra upp med lite kläder till kommande bebisen och allt till sonen är ju av intresse! Han har nu strl 92 och till henne så är det mesta av intresse.
Någon som vill utöka sin salgkassa eller som lite smidigt vill "bli av med" lite danska kläder?? Skicka till mig i inboxen så kanske vi kan hjälpa varandra
.
Hoppas jag är välkommen att hänga här med er i tråden för till hösten, då ska jag på SALG 
Inboxa pris och kontonr baramen ÅHHHH
jag som kollade sååå noga..
nä, då är det ett litet "brännhål" på stora tjejens lurv
visserligen vid axel, men ändå!!
så får trixa ihop det, sen får hon ha den som "inte va rädd om" typ.. ha den när hon vill..
surt!!!
nu, fortsätta fota mina fynd ! ![]()