Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2011-04-06 10:44:32 följande:
    Chokladtjosan;
    Jag bor i Vbg om det är nåt speciellt du vil veta. Är inte så bra på campingarna eftersom vi har hus så att säga . Getterön är mysigt, men inget promenadavstånd till stan. Däremot går det en båt. Apelviken mer centrumnära, men inte lika mysigt. Däremot är den större med pool, massor av aktiviteter etc. Lite mer charter typ .
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!! Super snajsig post i brevlådan! Nu packar jag ut i bilen och kör till jobbet!
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3

Jag skrev redan i morse att dagen kändes bra!

Jag kom till jobbet och fick reda på att den andra tjejen i receptionen sagt upp sig, detta betyder att jag inte bara har ett grav vik tom sep 2012 utan får stanna så länge jag vill! Jag får dessutom själv bestämma hur mycke jag vill jobba, sen anställs det en ny utefter det. Känns himla bra alltså!!

Nu är frågan bara HUR mycke vill jag jobba.....

• 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2011-04-06 19:41:15 följande:
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII! Å leggings på det. Kan ju inte bli bättre .
    Känns grymt bra altså! Alla på jobbet har varit lite nere för C sagt upp sig, hon är en ganska trevlig tjej... jag har varit raka motsattsen... dels för att hon varit lite stöddig mot mej, jag kom från ingenstans och fick en bättre tjänst än henne samt att pga henne fick jag fast tjänst Tänk så olika man kan tycka. Drömmer
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-04-06 19:45:05 följande:
    1 o 1: grattis!!! 75 procent är väll lagom.
    Jag funderar på att säja 80 % och att jag gärna fördelar det på 4 dagar i veckan....
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-08 09:39:16 följande:
    ja, helt dött här nu för tiden, försökte ju få sällskap här igår kväll, men nähä
    Precis, då va vi på storshopping med lyxig middag på Max

Drar norrut på lördag, VAD gör man en söndag i metropolen? De finns ingen loppis eller så va?
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-08 09:56:56 följande:
    Tyvärr ingen oppis, den var för ett par veckor sedan.
    Händer nog inte mycket i helgen, mer än Mojje på lördagen då.
    Vill ni ha en lekdate på söndag så kan vi nog ställa upp
    Jag har lovat mamma att hjälpa henne att packa... dom flyttar ju snart. Men får vi tid över hör jag av mig! Åker upp sent i morgon då jag ska stå på loppisen här hemma först.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17