Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-07-16 23:07:46 följande:
    Bra köp!

Nu någon av de närsta dagarna måste jag tömma småttarnas garderob helt för att flytta den. Tänkte passa på att rensa i den då.
    Ska bara bestämma mej för om kläderna ska ut på fb eller T. Surar på Ts avgifter ganska mycket...
    Måste rensa bland overaller och jackor också.
    Ja, traderas avgifter är sååå trist, men fb går lite segt tycker jag
    Svårt att bli av med kläderna öht nu. Har några ute på T och den som fått flest bud är en bamseklänning
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-07-16 23:11:00 följande:
    Det gick ok när jag la ut lite på fb, så det får väl bli där först.
    Ibland förstår man sej inte alls på T. Fast Bamse är ganska sött ändå.
    Ja, jag tycker det är helt ok, men nån klänning måste åka och då fick det bli bamse
  • Busbellan

Hej hej
    Kikar in en runda.
    Nyss hemkomna från Skara efter en bra helg, liiite regnigt i lördags, men det blev ju bättre på em
    Men det är skönt att komma hem också

• Busbellan
    etindris skrev 2010-07-18 19:55:26 följande:
    Testar att fråga igen. Någon som vet om katvigs regnoverall/ skaloverall är bra? har tidigare bara haft pop:s men vill hitta något nytt bra. Någon med tips/råd. Hur är katvig:s i storlek? Snälla behöver lite tips. Såg att reima har en skaloverall. Någon som testat den? Alla tips mottages gärna.

Lillronya: Jag tycker du skall behålla klänningen

Gollie: min flicka är ca 86cm lång. Jag har till hösten köpt 92 baby till henne och de passar bra med ganska mycket växmån. Har 86 från våren och hon kommer kunna ha de tröjorna länge till. Hela hösten i allafall. Dock fick jag höra att knapptröjan (junior)är något smalare än vårens och kan då passa lite tidigare.
    Jag gillade absolut katvigs regnoverall och den höll alltid tätt, och snygg är den ju också
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-07-18 22:20:03 följande:
    ja kan inte fatta att det bara är 1 dag kvar... på tis kl 8.0 ska vi var på FL.....spännande å samtidigt supernervöst....
    tänk att äntligen få träffa den lilla tösen=).....

åhh har ju hittat ett måste filt vänta ska ja se om jag kan hitta länken igen......
    Åh är det sååå snart!!
    Så spännande, lycka till!!
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:24:30 följande:
    Busbellan--- Vilken SÖT bild på tjejerna hand i hand Solig
    Tack
    Ja det var lite kul att se dem ihop faktiskt
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:27:28 följande:
    Hann paketet till Smilla fram förresten?
    Nej tyvärr, posten är ju allt annat än snabb nu för tiden, men jag skickar det till henne när det kommit hit
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-18 22:31:00 följande:
    Men nääää!! Va tusan Det brukar alltid komma dagen efter när man postar i morgon lådan här jue, fy.. Känner mig skit taskig nu.. Jädra post!!
    Ja, det brukar den här också, men har märkt att vissa paket tagit flera dagar extra på sig nu, sommarvikarier antagligen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17