Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

movie skrev 2010-07-22 09:46:15 följande:
     Säger också stort grattis till greksmurfen, det är ju så underbart med bebis. Har själv en 7 veckors och njuter.

Hänger på fb sidan också

Jag skulle vilja höra med er vilken modell på byxor det är som ni även använder som knickers när dom blir förkorta. Sen undrar jag om det inte är någon skillnad på baby leggins och junior leggins förutom sömmarna för jag tycker dom är lika stora i stl. Och stora är just vad dom är
    Här använder vi både babybyxor som knickers och babyleggings som korta tights
    Det är babybyxorna med mudd som är perfekta som knickers
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Sitter här och funderar på om jag ska beställa dockhustunikan eller inte. Hade nog egentligen velat ha den i nån annan modell, men kommer inte det så måste jag ju ha den som finns

Bubblan, vilken storlek har du till Ida i den tunikan, för du har den va?

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 14:09:35 följande:
    he he
    Busbellan skrev 2010-07-22 14:07:15 följande:
    Sitter här och funderar på om jag ska beställa dockhustunikan eller inte. Hade nog egentligen velat ha den i nån annan modell, men kommer inte det så måste jag ju ha den som finns

Bubblan, vilken storlek har du till Ida i den tunikan, för du har den va?
    dockhutunikan har vi inte tyvärr   men vill gärna ha
    Nähä, då fick jag ingen storlekshjälp där

Men kunde Maia ha 116 i sin så kanske man ska köpa 110, men det låter stort till Ella som inte är en meter än
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 14:12:35 följande:
    Vi skulle nog ta en 110 om vi köpte en, har 110 i båda tröjorna i bildis
    Ja, det kanske funkar då för Ella och Ida är väl ungefär lika långa. Hur mycket väger hon för det spelar ju rätt stor roll hur mycket man fyller ut den på bredden också
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 14:16:59 följande:
    Bubblis är nog lite biffigare tror jag, strax över 15 kilo väger hon
    Inte så biffigt det heller, men ett par kg mer än ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 14:22:37 följande:
    Nä, nu har Bubblis o Bella bakat rulltårta och ordnat monster fest här, mamman är inbjuden o de tackar man ju inte nej till va?

cu..
    ÅH, låter gott!!
  • Busbellan

Jag vet att jag har sett både dockhustunikan och leggingsen på samma sida nånstans, men var?
    Orkar inte leta

• Busbellan

Måste komma med ett helt OT tips till er med tjejer
    Var en sväng på Maxi idag och de sålde massor med barnkläder till halva priset. Hittade enfärgade tunna bomullsklänningar/tunikor. Såg ut att vara fin modell också, har dock inte provat dem än.
    Fanns i alla fall här i grått, svart och rött, i alla fall jag gillar enfärgade överdelar till några snygga leggings
    Köpte till både Nora och Ella. Var värt 50 kr stycket i alla fall

• Busbellan

Finns det nån mer sida än annacill som har både leggingsen och tunikan med dockhusen?
    Vill nog helst beställa från ett ställe, men vet inte om jag vågar chansa på en 110 i tunikan, fanns ju inte 104 kvar

• Busbellan
    CamillaJ skrev 2010-07-22 20:19:36 följande:
    Hm ok .. facebook? Kan inte det där... är det nån spec sida eller hur går det där till? Alltså jag ha facebook menar bara är de nån spec. säljsida?
    Hm vet iofs inte hur dom är i storlekar ....
    hm 68 .. kan vara bra ju .. tänkt till sensommar typ höst men tjejen är ju 3 månader nu men hon är ju 63 cm och på 6,6 kg kan bli litet kanske... eller inte ...hehehe
    Sök på vi som shoppar danska barnkläders köp/sälj sajt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17