Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-20 22:42:03 följande:
    Så bra och du har nog mössan imorgon
    kalas!
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 09:08:54 följande:
    Skönt att höra att det är fler Men de lär väll sova när de blir tonåringar
    *läser ikapp och lägger mig i under tiden *

Stella började sova HELA natten när vi tog bort nappen, tog en knölig natt samt en knöligare läggning så sov vi gott sen
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 12:13:17 följande:
    Ja jag tror lite att det är det som vi måste göra. Skall bara orka.
    3 nätter, det är vad det tagit här när barnen slutat med napp. Du orkar
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 19:45:33 följande:
    Hej!Jag är här en liten stund..Vi har visst bröllopsdag idag-klart att jag kom ihåg detFick ett fint halsband av Stoffe när han kom hem idag så när barnen har somnat ska vi dricka vin och se på film som jag får välja
    grattis på bröllopsdan {#lang_emotions_sunny}
  • stökmamma

Ronya, har du och stora  tjejerna köpt nåt kul sista tiden? Mimmi rensade sin garderob  och har nästan inget kvar.... Vill ha tips

• stökmamma
    lillronya skrev 2010-04-22 22:24:33 följande:
    Jag har shoppat tunikor på gina tricot till mej. De var superfina och passar säkert Mimmi också. De hade mycket fint där nu.Michaela shoppade jeansleggings på kappahl. Alicia har mest fått me&i nyligen. Det nya me+. Finns bilder i shoppingmappen på det.
    får se om brudarna har tid för nåt annat än hööks i morgon..... synd bara att det inte finns nåt danskt där
  • stökmamma
    Milliz skrev 2010-04-22 22:55:17 följande:
    Förresten någon som har tips på byxor till hajbodyn med stjärnärmar? Jag vill inte ha molos byxor, utan några enfärgade istället.
    ett par muddjeans tycker jag är snyggt till hajarna
  • stökmamma
    Milliz skrev 2010-04-22 23:03:10 följande:
    Ja det skulle nog också vara fint. Mamman till bebisen gillar nog inte alltför mycket mönster därför är jag lite tveksam till byxorna med stars till hajbodyn.
    klassiskt, kanske lite tråkigt men ack så användbart och nu finns det ju så mycket snygga mjuka
  • stökmamma
    Milliz skrev 2010-04-22 23:07:00 följande:
    Ja användbart är det och byxorna kan ju användas till andra bodys också.. Tips på några mjuka muddjeans?
    name it har en del (linuslotta) kappAhl har ett par snygga, undra om som inte sa lindex oxå, annars borde dom har ju funka till hajarna
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8945125&styleid=8945123&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3274616
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17