Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-18 15:47:53 följande:
    Fick äntligen mail från zillstar Allt mitt fanns!!
    vad hade du för nummer?
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-18 16:15:28 följande:
    3151 och 3210
    då borde jag snart få ett mail jag oxå
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-04-18 16:31:15 följande:
    haha.. vilka va det du ville ha?? *funderar* för visst va det några speciella knickers du va ute efter i 62 ? eller rör jag ihop alla
    alldelles riktigt, ett par 62or va det.... hawaii dom som skrek så högt
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-18 16:23:31 följande:
    God eftermiddag!Hur är det här då?Jag har verkligen shoppingtoka på barnkläder. Jag och Jompa var i stan och förutom massa Nanook-kläder på rea så köpte jag bara ett par NS-brallor till N. Inget danskt alls! Börjar tappar stinget Jag blir lite snål när en minibody kostar mellan 200-295 kr. Särskilt när jag vet att jag kommer shoppa på salgen om det blir ngn. Sen tycker jag att kläderna i Noels storlek är urtråkiga, så typiskt killiga och trista färger. Undrar om shoppandet kommer igång igen senare? Annars får jag väl läggas in på sjukan.Har det förresten skapats ngn salgtråd än? Måste erkänna att jag har dålig koll på höstens kollektion och vad som kan förväntas på salgen.
    snål har jag varit länge allt bättre me er?
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-04-18 16:57:08 följande:
    tänk vilket minne jag har *asg* de är ett par av de som ligger i min ev traderahög nu, ska prova en gång till innan jag bestämmer mig, men min modell har rymt med en 30 år äldre gubbe !!! jag menar, gunga, va e det för kul eg?? kollat på bilder från när vi provade sist, men de va ju 3 mån sen.. !
    gunga, när man kan pröva kläder??

ja, du vet vart dom skulle kunna få flytta men jag kan slåss på T oxå
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-18 17:00:21 följande:
    Haha...Du sparar väl till salgen du med? Jag är fasen sugen på Gekås i samma veva om det funkar med datumen.Ja tack nu är Noel som vanligt förutom att han ibland får hostattacker och ibland spyr upp lite slem. Han ska äta antibiotika ett par dagar till.
    då blir det du och jag har redan fått J att lova sponsra en sån tripp...*hehehe*
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-18 17:05:39 följande:
    Ah, så du ska också dit? Har jag frågat om du redan har full bil eller om du vill samåka? Vi kan ta min bil från Sthlm.
    du fråga sist om jag skulle iväg och hur och jag svarade ja , kanske tar egen bil tar egen bil
    Full bil?? finns inga fler   som är sååå galna norr om dalälven samåka låter toppen
  • stökmamma
    Kristyr skrev 2010-04-18 17:23:13 följande:
    Då tycker jag att nån kan vara shoppingbud åt mig och skjutsa mina kläder i den bilen Salg inte lämpligt för en nysnittad...
    vi hjälper gärna till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17