Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-04-20 22:05:37 följande:
    Tack men jag kikade på dom i affären och de var tokbreda på Mateo Men tack ändå för tipset!!Någon annan som sett muddjeans i smal modell någonstans?? Attans att inte NS gör så små jeans Och vilken storlek tror ni jag kan ta i ej sikke lejs sommarsuit?? Den med ugglor vill jag ha. Känns ju jättedumt att köpa 56 till en som är 4 månader nu liksom, men de vanliga suitsen är ju fortfarande stora i den storleken. Vill att den ska passa så fort sommarvärmen behagar dyka upp.
    Har du kollat Polarn och Pyret? Meja har ett par därifrån och dom känns inte så breda.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

liljan

Dom är från polarn är det Meja har
    IMG_5708.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 22:25:38 följande:
    Jag har ett par i strl.62 därifrån men de drunknar han i än så länge...
    Ah, ja Meja har ju 62 i sina och dom är fortfarande lite stora, framför allt långa men i midjan sitter dom bra.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 19:54:23 följande:
    Jag ger upp...har letat överallt efter ett par snygga muddjeans och en finskorta i strl.56 till Mateo. Vill ha något snyggt till dopet (eller ja, efteråt på kalaset menar jag förstås).Så om ni har något annat tips på något fint så kom gärna med förslag. O skulle ni snubbla över ett par muddjeans (ej name it, för breda) o en skjorta i 56 så blir jag lycklig!!
    Ooooj va svårt det verkade vara att hitta muddjeans, har du kollat på hm? Har för mej att jag såg muddisar där. Vilket stuk på skjorta vill du ha? Enfärgad, mönstrad?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll förresten.

Pustar ut efter en riktig skit dag, började med att jag vaknade med stans värsta tandvärk, fick akut tid hos tandläkaren där dom borrade bort halva tanden för att sen laga den, poff 750 kr fattigare, som tur var så fick jag bidrag på 600, annars hade det kostat 1300.
    Liam har varit överaktiv hela dagen och Meja har mest gnällt, antar att det är en eftersläng från sprutorna hon fick igår. Nu sover dom iaf båda två och gubben är på hockey för att sen jobba inatt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:51:07 följande:
    ser väldigt breda ut så lär inte funka...men snygga var de Gillar den lite slitna looken.Men åhhh varför kan inte Nova Star göra jeans i 56 för *suck*
    Mja, ja iof brukar ju hm:s byxor vara ganska breda :-/ Men annars var dom super fina.

Jaaaaa *mums*, fast 399 kr för ett par jeans  i storlek 56 kanske är lite väl dyrt? Jag har bunkrat ett par i 68 till Meja, hoppas hon kan ha dom svart.

Liam hade denna Fix skjortan efter sitt dop.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:57:23 följande:
    nä men Nova Star hade jag ju kunnat köpa lite billigare än 399 i så fall Ja precis den stilen han har på bilden är det jag är ute efter!
    Aaaah Ja o iof så funkar ju NS jeansen över flera storlekar och då blir dom ju inte såå dyra.

Du får hojta om du inte får tag på nån skjorta
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-21 21:03:38 följande:
    Kom ihåg mig om du hittar! Jag hoppas fortfarande på Katvigs randiga på T, men det gapar tomt där. Just nu har jag annars Meandis bastights i ribb. De är ju dock ganska breda om man har ett smalt barn. Fattar inte att fler inte gör bruna? Alla andra plagg görs ju i brunt och brunt på byxor är ju helt ultimat utifrån fläckar etc.
    Theina skrev 2010-04-21 20:55:53 följande:
    Jag letar mig galen efter BRUNA tights... någon som vet vart det finns? Vilket märke som helst.. (storlek 92...)..  Och visst finns Molos 'poker' motiv som bodysuit?
    Här finns bruna leggings
    http://bra-barnklader.se/jnydesign-leggings-bruna.html
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17