Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ååååh, nu har jag bestämt mej för barnens badkläder till sommaren.
    Liam ska ha detta:
    http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42105.jpg
    http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42199.jpg

O Meja denna:
    http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42125.jpg
    Frågan är bara vilken storlek jag ska köpa till Meja, hon har 68 nu. Tror ni 80 räcker? Läste nånstans att dom var små i storlek.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-04-22 13:12:03 följande:
    Jag har sett den i klänning och tycker det är jättefina färger Den skulle säkert vara jättefin på din lillskrutta
    Ja dom ser ju härliga ut, o katvig brukar ju vara finare irl
    Funderar på en suit eller body till Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 13:31:24 följande:
    ska dubbelkolla sen så jag godkände, jag är ju lite snurrig HKLÖÖ www.halens.se/Product/048682?sortBy=Default&s...
    Ååååh, fiiiiiiiiiiiina
    Rackarns att Meja inte har större fötter, fast iof så har hon redan 2 par Adidas och 1 par Converse i storlek 17
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

liljan

Ha ha, näää, men dom är bra o ha på fötterna i bilen och vagnen också
    Hon har dessutom 1 par uggs liknande rosa, och 4 par sandaler till sommaren
    Sååå gulligt med skor på dom små ju.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 14:04:36 följande:
    Jo jag har några som väntar på Mateo som jag fått av syrran Skulle vilja ha ett par babyconverse också kankse
    Jag vann ett par rosa baby converse på T för 50 kr, o ett par vit/rosa Adidas för 46 kr Så kolla på T.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Äntligen somnade barn nr 2 och sambon sitter vrål förbannad framför hockeyn

lillronya
    Åhh, dom måste du köpa, Kappahl kan det där med jeans minsann

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-22 20:39:59 följande:
    Ja det måste jag!Det är ju 25% rabatt på allt imorgon och på lördag, men vet inte om jag har möjlighet att ta mej iväg. Hade ju annars varit trevligt med lite rabatt.
    Jajust ja...finns en hel del jag vill ha på Kappahl nu men jag tror inte det blir någon resa till stan i helgen, vi har återigen enats om att vi inte ska åka på shopping tur mer med barnen förens dom är större
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 20:47:19 följande:
    Godkväll i tråden!!Hoppas alla mår bra! Här har sonen fått reaktion på 18 månaders sprutan, 40 graders feber o het som en kamin...blir nog en orolig natt! Ängeln83: har en OT fråga... kappahl jeansen som din son har i bt, är de de på flick med typ en strassknapp? Tycker  de ser SÅ fina ut på din son så jag vill oxå ha ett par till Alex, men blev så osäker om det är dem? Inte för att jag bryr mig om strassknappen, funkar helt ok, men tänkte såp att jag köper rätt..!
    Dom låg på flick avdelningen men det var ingen strass knapp på, det enda "flickiga" är att det är ett broderat upp o ner vänt hjärta på bakfickorna
    Vill du att jag tar bild på enbart byxorna?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 20:52:57 följande:
    hmm då är det inte de jag såg idag,...vore supersnällt om du tog en bild på byxorna, gärna bägge sidor om du orkar!
    Fixat, med risk för fläckar då Liam hade dom idag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17