Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

JsN skrev 2010-04-15 10:36:25 följande:
    Deras fruktdrycker är mjölkfria (mjölkmojängerna kom långt senare) Framförallt shotsen är koncentrerade. MAgdropparna är samma eller liknande bassilusker som i proviva och kan självklart tas även av vuxna.
    Åhhh toppen ju! Men var köper man dessa magdroppar?
  • SmillaMilla

Så nu har jag shoppat vagn

Blev en ljusrosa/svart emmaljunga scooter. Kanske inte i toppskick men det räcker gott till våra lantliga promenader.

• SmillaMilla

Alltså jag har ju haft Svea hemma från parken hela vecka eftersom hon är dunderfökyld. I dag hämtade jag TVÅ sjuka barn på dagis. En med magont o en med feber. alltså vad är oddsen på detta? TRE sjuka barn men med olika åkommor.

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 13:54:40 följande:
    Inget jättevanligt iaf...då de inte kollat upp detta tidigare De tror jag har haft dessa bakterier som inflammerat tarmen i omgångar i flera år, sen mina problem startade. Orsakas av antibiotika och botas med annan antibiotika...skrattretande eller hur
    Men vad bra att de nu äntligen hittat orsaken, för nu blev ju chansen att bli frisk mycket större.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-15 17:08:58 följande:
    Lillronya: Vilka fina kids i BT!! De ser verkligen ut som busfrön... SmillaMilla: Om du har en NS WCT-jacka o en lurv som behöver flytta när Anton vuxit ur dem så finns här ett hem!
    hihi visst är de fina
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-04-15 17:13:18 följande:
    Jippie idag kom mitt paket från BoR
    Vad hade du beställt?
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-15 17:16:03 följande:
    Vad bidde det?? *nyfiken som alltid*
    Jag älskar ns, tror vi har allt nu

Fick senast i dag ett par harems byxor. Sååå coola.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-15 17:21:45 följande:
    Jag bangar harem, tycker det är lite mycket tjejstuk på årets upplaga. *hukar mig* Men har annars jeans, safari, chinos, shorts, WCT, hood och mössor såklart!
    Men det är ju Svea som skall ha dem så det gör inget.
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-04-15 17:40:17 följande:
    Molo mössorna i största storleken, passar den en vuxen också? Vi har mellan storleken och den tycker jag är rymlig.
    ja det borde den absolut göra, mellanstorleken har ju min son på snart 7 år Tror att jag kan ha den också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17