Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Behöver nu lite ot hjälp.

Anton har nu ont i magen för andra dagen i rad. Det kommer som attacker/kramper. Därimellan är han frisk, men trött. Behöver man kolla upp det?

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-15 18:41:16 följande:
    Smillamilla: roligt att S blev så glad för fina vagnen! Saknar vår, men får ju köra den ibland eftersom 1 och 1 har tagit över den. Å så liten A var när vi hade den.
    åhhhhh så sött! Hoppas att den känns ok nu.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-04-15 19:04:28 följande:
    Fick just detta mail från Zillstar, tyvärr fanns det inget jag var ute efter, prutt också när det är 50%. Nu ikväll till och med 00,00 får du 50% på hela köpet gäller ordinarie priser.. ingen rabatt på  nova star , möbler och vagnar ;)   KOD :  ikväll
    Tackar

Molo haj t-shirt o regnbågstunika inhandlade.
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-15 19:16:25 följande:
    shit åkte med dit på zillastar.. Se hur mkt av det man beställt som finns denna gång. Smultron> Riktigt bra med 50% på en småfolk lurv, men jag har ju och ska inte ha fler..
    har de inte automatiskt lagersaldo?
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-15 19:29:41 följande:
    Går det över om ni masserar? Tänkte om det är gaser i magen, kan göra JÄKLIGT ont men brukar släppa lite om man gör cirklar eller I L U massage.
    Han har ofta proeblem med magen o vi masserar för fullt egentligen varje dag, men nu funkar det inte. Han kan precis peka på var de gör ont. Liksom ovanför naveln. Kommer med jämna mellanrum.
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-15 19:30:36 följande:
    inte när jag försökte handla på 30% häromdagen... då fanns inte det jag ville ha.. då kanske det hade blivit nått strul. Men nu när jag kollar varorna jag beställde så är de slut i de stl jag tog, så det funkar kanske nu...
    hoppas det. Skulle vara kul att få de saker jag beställde.

Men kanske man inte skall betala än?
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-15 19:40:58 följande:
    Hmm... Det där låter ju inte bra, då hade jag nog ringt sjukvårdsupplysningen och frågat!
    ja får se hur det är i morgon. Har ju två sjuka barn till hemma. en som är dunderförkyld och ont i öronen (men ingen feber), en med hög feber o inget annat, och anton med ont i magen. Skall kanske säga att sambon är på jobb också
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 19:43:23 följande:
    Det verkar som om Zillstar jobbar på..lurven jag beställde är nu borta i den storleken..
    Åhhh toppen. Men ingen som fått något svar.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 19:43:23 följande:
    Det verkar som om Zillstar jobbar på..lurven jag beställde är nu borta i den storleken..
    Ja de två saker jag beställde är också borta.
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-15 19:48:05 följande:
    För mig också. *håller tummarna* Och dividerar fortfarande med MyLittleZtore om deras felskick.
    VA! Du med??? VAD fick du för fel?

Jag har coskå problem med dem. Fick ett småfolkslinne i fel stl så de skulle skicka en katvig tröja men har fortfarande inte fått någon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17