-
Spännande och nervöst.. Många tankar har man som mamma nu.Tjollabolla skrev 2010-11-04 22:12:54 följande:Ohh så spännande
Tiden går så fort... och tiden från barn till tidig tonåring, gick lite för fort här..Busbellan skrev 2010-11-04 22:19:18 följande:Oj, inte äldre. Blir lite rädd, inte så länge tills Nora är där ju
-
Åh, det lät bra! Mycket kylig men på ett bra sätt.. Det vill jag lära mig! Tips tack!Stormis skrev 2010-11-04 22:33:39 följande:Känner mig varken anfallen eller som en stackare. Tyckte att du var MYCKET kylig (på ett bra sätt) med tanke på situationen). Men ho ho, vad fort det går.... -
Nu hoppar jag i säng och hoppas att det där mailet har dyker upp i natt.
Natti!
-
LAGERSALG
molo kids holder stort lagersalg
baby & børnetøj 0-12 år
- kollektionsprøver
- fotoprøver
- lagerrester
Onsdag den 10. november, kl. 14.00-21.00
Torsdag den 11. november, kl. 14.00-20.00
Fredag den 12. november, kl. 14.00-18.00
Lørdag den 13. november, kl. 10.00-17.00
Søndag den 14. november, kl. 10.00-16.00
Bemærk ny adresse:
-
Vilket print är Rosesky?? Bild någon??
-
Haha, hur kunde jag bli så förvirrad! Finaste prinet ju! <3 tack!Lalalong skrev 2010-11-09 09:47:24 följande:
-
Härligt när alla är glada!Ocikatten skrev 2010-11-15 19:03:44 följande:Du det var det minsta jag kunde göra för att glädja en grabb!! Köpte ju mest tröjan för att det var ett fint gammalt print - inget "to-die-for" för mig! Fick ju härliga motorcross i utbyte!! *me like*
Tack själv för smidigt byte!
Roligt när man göra byten, där båda känner sig som vinnare!
-
Busbellan: Fina barn du har! Gillar Ellas outfit mycket!!
Ängeln: Syskonlika dina barn är! Roligt! Mina barn är inte så lika varanda, verken till utseende eller sätt..
Maugu: Så stor lilltösen har blivit! Riktig sötis! Din pojke ser alltid lika busglad ut på alla bilder!
Mamma till Simon: ÅH,vad fint med regnbåge både i byxa o jacka. Jag köpte mossgröna byxor till men ditt var verkligen strået finnate!!
Tjolla: Dina bilder på barnen är alltid så otroligt levande, jättefina! Roligt med kort fångade i leken!
-
Haha, vilken underbar förklaring!!Mamma till Simon skrev 2010-11-15 19:26:24 följande:Tack! Han är så glad för sina "clownkläder" som han säger
En kväll sa min lille att han skulle ha bebiskläder... Va, ska du ha bebiskläder, sa jag.. Ja, han var helt övertygad om att han skulle ha bebiskläder.... Tog mig en bra stund att finna ut att han pratade om Ida T:s kläder, inte förrän han sa "skrattande bebis" som min pollet ramlade ner.. Han samlar numera på alla lapparna jag klipper av, så får han massor av skrattande bebisar. -
Åh, Katvigsalg!! Så sugen på att åka! Skulle vilja ha fler velourjackor! Godis är så fin i dem!
Brukar katvigsalgen vara en helg?? Kan inte minnas att jag har åkt på salg en lördag....