• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Surar!!

Trodde aldrig jag skulle förlora minst 100 kr på en molo vinterjacka. Surar, surar, surar!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-11-21 21:57:31 följande:
    åhh men det var ju din jag hade i minneslistan juue. varför behöll du inte den fina?
    Jag hittade en regnbåge på salgen och trodde i min enfald att jag skulle få tillbaka pengarna på den orangea.. Surar fortfarande, skulle behållt den!
  • Flock

ÅH, VAD MYCKET FINT NI HAR HITTAT PÅ SALGEN!!

Usch, jag skulle behöva hoppa något roligt. Godisburken har haft kräksjukan i två dygn nu, stackaren. Börjar bli helt utmattad

• Flock

God morgon!

Idag unnar jag mig att titta in här lite.. Har läst tillbaka några sidor. Vad roligt att så många börjar blogga! Många gånger har jag tänkt tankan men sedan tycker jag inte det händer så mycket i mitt liv som andra skulle vilja läsa om. Men det är roligt att läsa andras. Din blogg HILLA, gillar jag så mycket. Känns så hamonisk o mycket kärlek och inredning. Det gillar jag!

Någon som vet var jag kan hitta overall,Molo stl 116. Färg spelar ingen roll. Kom på att jag helt har glömt bort att köpa det

• Flock
    lillronya skrev 2011-01-03 11:01:06 följande:
    Hej!
    Det var längesen!
    Hoppas ni mår bättre nu.
    Hej!
    Godisburken är sjuk fortfarande, så något barn har varit sjuk varje dag, sedan julaftonsmorgen. Inte alls vad jag hade önskat inför jullovet..
    Hur är det med er??
    Vad fin blogg du skaffat! Vilken tur att jag hoppad in här nu så jag inte missade den!
  • Flock
    lillronya skrev 2011-01-03 11:18:50 följande:
    M har varit sjuk sen dag 1 på jullovet. Nu mår hon bättre. Urinvägsinfektion som utvecklades till njurbäckeninflammation på några timmar från fösta symtom. Läskigt!
    Höll på att få fira jul på sjukhuset, men klarade oss på håret.
    Blev många timmar där ändå.
    Lägg till vattenpump som frös och lite sånt.

Annars bara bra!

Tack! Ja vilken tur att du såg den nu. Annars var tanken att jag skulle skicka adressen till dej strax.
    Usch, njurbäckeninflammation är ju bara så hemskt! Stackars M!!
    Vattenpumpen är jobbig att vara utan när man är en storfamilj..
  • Flock

Hej hej!

Jag är så sugen på att beställa påslaknet Safari till Godisburken. Något som har sett påslaknet på riktigt?? Är den blek i färgerna??

Så fina barn i bildtråden! Inte ofta jag tittar men när jag väl tittar så blir man otroligt glad av alla fina färger och print!

• Flock
    lillronya skrev 2011-01-15 10:35:41 följande:
    Hej!

Jag har sett det och det är superfint!

Det dags för danskträff med me&i hos mej den 6 februari.
    Hoppas du också vill komma.
    Tycker det verkar så fint men är lite rädd att det skulle kännas blekt när det blir så stort..

När den 6.e?? Kommer det många??  Missade helt höstens Meandi, så vore kul att känna lite på deras kläder igen!
  • Flock
    lillronya skrev 2011-01-15 10:45:56 följande:
    Ja så kanske det är. Jag såg ju bara det ihopvikt fast utan plast.
    Jag skulle väldans gärna vilja köpa det iaf.

Kl 13 den 6:te.
    Ja det kommer ett gäng härifråniaf.
    Missade du vårens är det ju dags nu.
    Jag med. Står högt på danskönskelistan!

Jag kommer gärna! Skriv upp mig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17