Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-12-29 12:47:41 följande:
    gums vet du hur man söker efter ett paket på schenkers sida? väntar på ett paket från barnlyan och har fått sändningsnr eller vad det heter.. men hittar inte rätt på schenkers sida Skäms
    längst ner i vänstra hörnet eller om de har skickat det som privat så får du klicka dig in på privat och sök i högra hörnet nedtill
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-12-29 12:45:29 följande:
    Oj, och fyller 4 år i februari? Ja man ska ju inte jämföra barn men vad fasikens har jag för övervuxna jättar där hemma då?! Lillebror som fyllde 2 i september är lika lång... Obestämd
    Jaa han är inte lång Maxen Min gudson som också fyllde två i september är nu 103 cm och väger 18kg! I mina ögon är han stoor, många tror att han är äldre än vad han är-dock är ju inte förståndet där ännu
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 12:54:07 följande:
    enligt kurvan ska hon vara 95 cm i oktober nästa år...........104 borde eller?? ååhh vad jag tvekar
    Men ta 104 tycker jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 13:12:49 följande:
    vad glad man blir när hela brevlådan är full av paket Glad öppnade precis ett från småvi, med underbara småfolksklänningen o jättesöta hårspännen
    Åh småfolk från Småvi..köpte du "nattlinnet" för att ha som klänning? Jag har enbart äpplen på väg därifrån. Helt klart bästa shoppenHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

..och för att fortsätta om Småfolk. Fick igår hem orange kattklänningen, gaaalet fin! Dock mer rak i modellen även om jag tror att den ändå funkar

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 13:30:31 följande:
    ja, nattlinnet. Lite långt, men snart passar den Glad
    Jag gjorde samma sak- kommer nog att lägga upp den dock...Iofs så tog jag bruna äppelklänningen ocksåDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Fick förresten hem en klänning med fickor på från Geggamoja från bästa Småvi igår.. Ni som ännu inte har provat dessa klänningar, jag säger bara köp köp köp! Gosig och såå fin på! Jag har idag beställt ytterligare tre stycken..
    Var det någon som sa: Less is more??? Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-12-29 14:58:40 följande:
    Goddagens tjejer!

Hur är det här? Fick idag 2 paket varav ett som jag helt glömt. Ehmm, tyder det på minnesförlust eller att man shoppat liiite för mycket i kalendrarna?Oskyldig
    Amningshjärna
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-12-29 15:15:45 följande:
    OT-Vi ska ju göra i ordning Leas rum i helgen och jag letar efter en fin taklampa. Vi ska ha denna tapet och sedan vita möbler. Funderar på en vit rund lampa (alltså inte klotformad) alt en rosa med vita prickar eller ljusgrön med prickar. Har någon något tips? Gärna på nätet. Såg en fin vit men där var frakten på 325 kr!!

www.belysningsdesign.se/barnlampor
    Annars vore väl Gunilla Axèns moln söta till
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17