Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla: Nu är jag validerad på TS, hur betalar jag nu då? Det står min summa och insätt pengar,är det som en kortbetalning där..jag är liiite lost

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:19:27 följande:
    Duntoffla: Nu är jag validerad på TS, hur betalar jag nu då? Det står min summa och insätt pengar,är det som en kortbetalning där..jag är liiite lost
    Nu löste jag det själv, lite trix och fix och vips så var det betalt

Detta kan bli faaaarligt för framtidenCool
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-18 11:27:31 följande:
    Jag får avvakta och se tills din kommer. Vågar inte riktigt med tanke på hur det gick sist med klänningen som var så liten.
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:19:27 följande:
    Välj först insättning. Fyll i summan och ditt namn, välj utlandskort.(TS lägger själv på det sk gebyret efter att du valt utlandskort så skriv bara in den summa du och säljaren kommit överrens om. Ska du enligt säljaren ex betala 700 så är det det du ska skriva in) Gå sedan vidare. Viktigt är att inte hoppa fram och tillbaka utan vänta tills det gått igenom så att det inte dras dubbelt. När sedan pengarna är på ditt TS konto väljer du Trendsaleshandler/som köpare. Klicka upp anmodan och bekräfta. Först då hamnar dina pengar hos säljaren
    Tack- jag gjorde nog inte alls så,fyllde inte i något alls Men jag har fått mail om att handeln är genomförd och korrekt summa är reserverad på kortet så..Nu återstår bara väntan då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Åhhhhh jag är såååå svaaaaaaag- igår Butte och idag Liljan

Men Småfolk är ju min största danska kärlek, får väl trösta mig med detDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Dolphin skrev 2011-01-18 14:23:16 följande:
    Har ingen av er erfarenhet av Molos regnkläder?
    De regnbågsfärgade är som ett vindset..som iofs har hållt tätt för oss..Men det är alltså långt ifrån skalkläder eller galonmaterial, dessutom tycker jag att stjärnorna slits snabbt.
    Men de är galet fina-så pass att jag köpte två par inom loppet av tre dagar för att stoppa i växalådan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-01-18 21:07:44 följande:
    kommer ni ihåg inboxet från mig tjejer? jag fixar det imorgon nämligen så vill ni vara med så
    Ja jäklar det har jag glömt- count me in!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-01-18 22:01:00 följande:
    Nån som har en bild på Katvig´s eggplanta/grön eller vad den heter?
    Den verkar så fin.
    Ingen bild men Lova har klänningen/tunikan- superfin modell på den
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Jag har gått igenom våra säljlådor med sommakläder som ska ut, över 100 plagg,pinsamt mkt nytt...SÅ tror ni att man kan börja lägga ut lite nu?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17