Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-12-29 15:23:39 följande:
    Tack sötis!
    Smultronhjärta skrev 2010-12-29 15:22:20 följande:
    www.belysningsdesign.se/barnlampor
    Annars vore väl Gunilla Axèns moln söta till
    Ja, jag har kikat på dem men vet inte om jag vill blanda in mer mönster. Kikade även på Kids Concepts rosa med vita stjärnor.
    Just ja, den är riktigt fin..Vi var inne på deras röda med vita prickar,hittade då en kopia där det fanns rosa prickar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sen finns det ju fina skärmar från Sandberg också...
    Annars funkar ju även stilrena vita..house doctor har ju en skitfin, factory tror jag att den heter

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-12-29 19:55:36 följande:
    de är så underbar, både till utseende och kvalitet (passform vet jag inte )
    Likaså passform :p
    Finns en anledning att jag i måndags inte hade någon alls och att jag snart har 5 stycken
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Eddiebaby skrev 2010-12-29 20:05:47 följande:
    Oj 5! Då måste jag alltså leta upp fler sidor där det finns fler i rätt stl!
    Jaa superfina! Vi har de med fickor på Hjärta Har du kikat på Geggamojas webshop?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-12-29 20:07:06 följande:
    Smultron> Vilken stl har hon och hur lång är hon? Drömmer (funderar när de kan börja användas här)
    Lova är 74cm lång och hon har 74/80, då viker vi hela mudden i ärmslut och klänningen går precis över knäna
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Åh den blå/ turkosa har jag också beställt! Den ser sååå fin utTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 21:00:46 följande:
    ajdå......jag har inte heller hört nått, vet inte hur jag ska göra med betalningen
    Jag tycker att du ska vänta...hon är inte snabb, aningens förvirrad och det kan ta tid innan man får mail om vad som fanns och inte
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Just ja..den svart/vita Geggamojaklänningen är superfin ihop med Pops önskeprint "Smådjur"Tungan ute

...och det var superOT så jag slutar nu att pusha för dessa underbara klänningar

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Fiffa5 skrev 2010-12-30 08:28:40 följande:
    Åh, ser att ni pratat om geggamoj-klänningar. Jag skulle vilja ha den långärmade med fickor fram, men ska man väkja storlek 98/104 eller 110/116 till min 4,5-åring som är ca 100 lång??
    Då hade jag tagit den mindre
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Någon som har en Småfolks vinteroverall? Modellen med en dragkedja? Jag undrar lite hur den är i storlek?
    Mest nyfiken egentligen eftersom overallen redan är på vägDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17