Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-11 10:55:46 följande:
    Nä har kikat runt lite men inte hittat, känns som det kommit väldigt lite Småfolk till Sverige denna kollektion.
    ja det är jättetrist.. får hoppas nån tar in nån fin babyklänning..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-11 12:04:23 följande:
    Ja verkligen, Meja behöver en massa långärmade klänningar. Än så länge har jag bara Molos gemstone och lavendel stars och 2 st Kik Kid till.
    har inte fastnat för molo klänningar än, gillar mer småfolks. Men så finns det inga babyklänningar...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-11 13:06:08 följande:
    Samma här, gillar inte riktigt modellen på Molos, alldeles för breda lixom. Småfolks har mycket finare passform, och även Kik Kid
    kik kid har jag inte testat än.. finns det nån fin babyklänning nu?

Det ska vara katvig body och suits de är fina och smala och småfolk klänningar..
  • Kristyr
    högbergarna skrev 2010-09-11 15:04:09 följande:
    Oj Bubblis. Roligt att se din mage!! Själv har jag ju så mycket fett för så jag vet ju inte alls hur min gravidmage ser ut nu.. Känner bara att det är hårt under fettet. Haha! Å självklart står magen ut massa mer.. men i valkar. Inte snyggt direkt! :( Vecka 24+1 idag.

Undrar.. Katvigs mössor.. Det står storlek 1 eller 2 eller 3. Menar dom i år då? Å är dom stora eller små i storlekarna?? Sonen är 2 1/2.
    jag har 2 till min tvååring.

Men det beror ju på hur tjockskallig man är..

Jag har själv 3or till mig!
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:25:55 följande:
    Ja det blir nog en liten bror här
    det ser ut så!

åhh tänkte på dig igår, vilken tur du hade att allt var bra med bebis..
    Ett par kompisar fick ta bort sina tvillingar.. De skulle haft i dec tror jag. Den ena var typ död eller nått och så var det nått att det var svårt att ta bort bara den och det var stor risk att även den andra inte skulle klara det. Så de gjorde en abort på båda..   Vet inte riktigt hur det var fick bara återberättat av mannan som hade pratat med blivande pappan..
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:32:22 följande:
    Men fy va hemskt
    ja.. De var typ tvugna att ta bort båda för de skulle typ iaf inte överleva. Men det positiva är iaf att de är frögurkor (har iaf vart) och kan hoppas att de har en ny i maggen snart... Jobbigt om de hade haft svårt att bli grav.
  • Kristyr
    Preggi skrev 2010-09-11 15:38:16 följande:
    Man kan ju inte låta bli när det är 30% på alla nyheter.. Blev visst lite lurvar och jackor och sånt..

Det är ju kul att spekulera.. Jag tror på mammans känsla.. Tycker att de flesta mammor gissar rätt..
    fanns det mkt kvar på matatdor? Är det i butiken på hornsgatan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17