Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    ami skrev 2011-07-18 21:55:06 följande:
    Ok tack. Vår är lite mindre, kanske 73 cm nu. Tittade på overallen och den såg gigantisk ut. Lillan är 1,5 - 2 år i vinter, men rätt liten och kort. Så typiskt! Kanske hon kan ha den nästa år..
    jag hade 86 till min son den vinterna han var 78 i september
  • Kristyr
    Tibell skrev 2011-08-01 15:13:01 följande:
    Vart finns det att köpa molo kläder i Stockholm ?
    bla vildänglar vid frihemsplan och siggeojuno vid st. eriksplan

• Kristyr
    Tibell skrev 2011-08-02 13:30:30 följande:
    Kristyr : tack :) vet du om de har någon rea nu ??
    siggeojuno har väl rea, vildänglar vet jag inget om, men tycker med att de borde rea. Annars är det mest slutreor överallt...
  • Kristyr
    Tynne skrev 2011-08-07 20:09:15 följande:
    Någon som har koll på hur Isbjörn of sweden är i storlek? Skaljackan.
    ganska stora/rymliga..
  • Kristyr
    imsa skrev 2011-08-09 00:29:00 följande:
    what!?
    nu blir jag lite sur...jag har stått med på deras mailinglista om utförsäljningarna men inte fått ngt...snyft!
    det brukar vara i början av sommaren... det var i slutet av maj/början av juni. Men du missade inte så mkt. Det var mest skit iaf i sthlm.
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-09 22:29:20 följande:
    Om man ska sälja molo-linnen ska man sälja de i ett stort paket eller var för sig Obestämd svårt att sälja Molo nuförtide Tyst
    säger som busbellan spara dem till nästa sommar.
  • Kristyr
    Grönagroda skrev 2011-08-10 22:24:39 följande:
    Hej alla klädtokiga!
    Har länge vart tokig i me&i men har nu börjat kika mer åt småfolk, älskar mönsterna men tycker också att de har en lite "lösare" passform. Min lille kille är inte direkt tunn också bra storlek de har som jag inte sett att någon annan har 92/98. 
    Är det någon som har tips på internet sidor med STORT utbud? Kollade på småfolks hemsida och det fanns ju hur mycket fina tröjor som helst. Men på de internet shoppar man får upp när man googlar finns inga jätteutbud direkt. 
    Undrar också över deras tvättråd, jag har tidigare och har även nu en del småfolk tröjor och har alltid tvättat dem ut och in men däremot i 40 grader. Såg idag på någon internet butik att alla tvättråd på tröjor var 30 grader, inte lätt att bli av med fläckar då eller? Någon som alltid tvättar 30 eller brukar ni också köra 40? Är det för färgens skull eller möjligen passformen som man bör tvätta 30, känns ju lite klent på barnplagg :-/
    Tack för att ni upplyser mig!  
    jag tvättar alltid 40 grader.

småtting har småfolk. luckylitteme och pleasemum är några som har endel småfolk.. som jag kan komma på så här nu.
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-08-18 20:05:11 följande:
    har testat det med...har två olika set och det blev samma resultat. De torrfäller även EFTER tvätt.
    ja de torrfäller efter 100tvättar med känns det som.. men fina är de
  • Kristyr
    Dolphin skrev 2011-08-23 20:19:31 följande:
    Jaså blir den inte det =) har inte mer än provat den så jag vet inte. POPs babymodell blev nämligen det förra året på honom så därför har jag varit lite skeptiskt till denna med två dragkedjor.

Och det är egentligen enda anledningen till varför jag ens funderar på att inte ta den, för förutom det kan jag inte hitta någon fördel med den "stora" barnmodellen jämfört med babymodellen....eller?
    ja pops babymodell sög verkligen förra året.

har sålt overallen även om den med stor säkerhet hade passat även i år.
  • Kristyr
    molnen skrev 2011-09-16 16:09:54 följande:
    Någon shop som fått in vinterns Hestravantar ?
    jag har sett på lännsport, getout bla.. googla så kanske du hittar på flera ställen.
  • Kristyr
    Doodies skrev 2011-11-11 13:17:10 följande:
    Hej .. lite ny här :)

Har precis fyndat en molo regnbågsoverall för halva priset och den minsta storleken var 92. Hon brukar ha 86 eller 86/92 i kläder. Hon är ca 84 cm lång. Är rädd att den blir för stor :(
    Är dom väldigt stora i storlekarna?

Vet ni någon snygg mössa som matchar till?    
    Min son hade en molo overall i stl 86 när han var 78 cm i september.

SÅ jag tycker 92 låter bra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17