• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack för alla tips om present Glad hann iväg innan jag såg era svar, det blev julkaffe o saffransskorpor fint inslaget i cellofan (vet att hon älskar kaffe) det borde ju bli bra med tanke på era svar
  • h80

OT, men min systerdotter på 21år har helt plötsligt blivit förtjust i hello kitty. Så det vore ju perfekt att hitta nått sånt i julklapp, men vad o var (gärna webbshop) hon är inte riktigt "hello-kitty-typen, om det finns nån sån :) Lyssnar bara på hårdrock, har 7 tatueringar.....så förstår ni stilen. Nån som har några tips?

• h80

Tack för tips butte Glad tror jag hoppar över det sista förslaget eftersom hon ska fira jul hos mormor o morfar

• h80
    Kristyr skrev 2010-12-14 14:37:49 följande:
    oj nu blev det en stor katvig/grön lila beställning från MLZ... Drömmer och jag som ska gå och hämta storebror och lillasyster har inte ätit än.. Tyst tur att hon är en snabbsugare... Tungan ute
    mzl?
  • h80

aahh, OT, men..en julklapp kvar, måste ha rag på rosa hörlurar som passar till ipod.....gärna någon webbshop med snabb leverans, nån som vet?

• h80
    lillronya skrev 2010-12-16 21:40:20 följande:
    Vi köpte på netonnet, men det är ett bra tag sen iofs.
    ska kolla, tack
  • h80
    lillronya skrev 2010-12-18 10:01:12 följande:
    Finns väl en kikkid på fb?
    ja det gör det Glad
  • h80
    anette 81 skrev 2010-12-18 10:14:46 följande:
    jaså? får kolla där
    eller inboxa mig......jag försökte skicka ett meddelande till dig, men kan inte
  • h80
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-19 14:01:19 följande:
    Tjejer, vad köper ni i julklapp till männen i era liv?

Vi har sagt att vi inte ska köpa något till varandra i år då vi precis bytt bil och ser de som julklapp till oss båda, men något vill jag ju köpa iaf... Problemet e bara VAD? Jag har helt tappat fantasin... Kläder e tråkigt, klocka/smycke har han så de räcker...

Vad köper ni?
    åh jag behöver också tips....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17