Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-26 21:38:57 följande:
    ja verkligen. hon får minnesluckor och beter sig som om hon är full när hon vaknar till. f*n att hon bor så långt bort annars hade jag åkt till sjkhuset och levt jäkel. hade pressat dom till att ta alla prover och göra alla undersökningar.
    tack för kramen Hjärta
    Så där har min pappa. Hänt flera gånger nu, första gången för 5 år sen och de har fortfarande inte hittat vad som orsakar det...de har opererat några blodådror i nacken som går upp till hjärnan...tydligen för smala, men annars verkar de inte hitta något...är jätteläskigt när det händer, sist visste han inte ens vilken dag eller år det var...
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2011-03-27 09:10:54 följande:
    Liljan: Åhhhh så fina molos skalkläder är!!! Och småfolksklänningen åhhhhh, jag har verkligen börjat älska småfolk, vilkte jag inte gjort tidigare. Men kanske bara för att jag tröttnat på molos print. 
    Maia är helt galen i den klänningen, står o låtsasäter från den hela tiden
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-03-27 10:33:45 följande:
    Mäh har ni ett liv idag?
    Nä, Felipe sover fortfarande, Mattis somnade precis om (vaknade vid 6) o Maia pusslar. Själv är jag supertrött för det blev ganska sent igår kväll. Men tror inte jag kan somna om nu...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-03-27 10:55:11 följande:
    Nä nu är det kanske svårt att somna igen?
    Hur är det med er nu?
    Barnens magar krånglar som alltid...så trött på dessa förstoppningar o alla "övergrepp" man behöver göra mot dom för o lösa det...idag blir väl ännu en sån dag då Maia inte bajsat på 3 dagar nu och bajsade ner sig löst i trosorna ett par gånger igår och en gång idag (rinner alltid lite löst förbi klumpen) och Mateo är jättehängig o det kom bara en liten hård harplutt idag på morgonen *suck*. Min egen mage kommer i sista hand som alltid...var hos läkare förra veckan och fick valet om jag ville göra operationen nu och riskera sterilitet eller vänta o skaffa mina barn och fortsätta må så här...valet blev tyvärr det senaste då jag kan stå ut med denna smärta och helvete men kan inte stå ut med tanken på att bli steril vid 24 års ålder...

Så det förklarar väl lite varför jag inte hänger här så mycket längre...allt detta samlat med alla andra problem tär mer o mer på mig så snart finns väl inget kvar att plocka upp...och samtidigt planerar vi bröllopet om bara lite mer än 2 månader o känner mer o mer att jag vill skjuta på det men känns för sent för det nu...

Så nu har jag spytt ur mig lite. Hur är allt med er?
  • Zvartaliljan
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Precis så känner jag mig just nu...varit sådär löjligt glad ända sen min promenad till postlådan idag...ni är ju bara för underbara Solig Det där lyckohalsbandet är ju verkligen klockrent till mig...nu får vi hoppas att det fungerar!
    TACK TACK TACK {#emotions_dlg.flower}

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2011-03-29 06:44:02 följande:
    Hade jag bott närmare dig hade du fått en stooooooor kram och en massa hjälp också. KRAM
    Kan jag få den stoooora kramen om jag sådär "råkar" ta färjan över till Åland en dag när vi ändå ska till Stockholm den 3-6 maj? Tänkte man kan ju passa på o köpa lite dricka till bröllopet då va Drömmer
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2011-03-29 09:23:21 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhh ABSOLUT!!!! Alkoholen är ju billig på båten så det tycker jag absolut att du skall göra!
    Vi ska på konsert den 4 (EVIGHETER sen sist!) så kanske tar o luffar över den 5 då Ska ta ett litet snack med födelsedagsbarnet

Och på tal om det då...han har fått stå ut med en hel del på sistonde så tänkte överraska honom med en fest helgen innan han fyller år (han fyller alltså den 4). Han fyller ju ändå 25 o då brukar ju de flesta ha en stor fest...han har inte firat sin födelsedag riktigt på 5 år dessutom...
    Någon som har tips på hur jag ska få ihop detta utan att han får veta något??
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2011-03-29 09:54:53 följande:
    Åh vad kul! Du får bjuda in dem alla via facebook

Men ser inte han det då om jag skapar ett evenemang eller går det att göra det hemligt så han inte ser det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17