Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OT men någon som har tips på nån fin o mysig åkpåse som passar Mejas rosa vagn?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-16 19:30:25 följande:
    go kväll
    ängeln83 skrev 2010-08-16 19:24:05 följande:
    Här har vi också börjat fundera på dagis till Liam, han är enormt rastlös och krävande och nöjer sej inte alls med att vara med mamma och Meja hela dagarna Vi tog ju hem honom när Meja föddes men sen dess har han pratat om dagis nästan varje dag så jag tror minsann han längtar tillbaka. Dessutom är det ju 15/h gratis nu.
    Jag tycker det är så enormt svårt att roa henne, hon vill leka roll lekar med dockorna och liknande å de tycker jag e sååå segt.. Bygga lego, pussel o så e oki, eller baka o greja mm mm.. Men just det här  "hej jag heter barbie, va heter du"  "jag heter pinpessan ska vi åka till stan"  sååååå tråkigt

Hoppas hon hittar nån/några som åxå tycker de är skoj på dagis
    Ha ha, har också lite svårt för sånt där, sambon är mycket bättre på att sitta på golvet och leka, jag blir bored ganska så snabbt Det måste lixom hända mycket på en dag för att Liam ska vara nöjd, vara hemma en hel dag är bara att glömma, han blir verkligen olidligt jobbig.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Nån som har tips på nån fin klänning till Mejas 1 års kalas?, drygt 2 månader kvar men jag gillar ju att vara ute i god tid

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-19 08:35:44 följande:
    ROCKEFELLA! ÅH vad fin den är! Kalasig och fin
    Ha ha, preciiiiiis den jag satt och tänkte på ju
    Vet du hur den är i storlek?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-19 08:43:53 följande:
    Är det halterneckklänningen du har tänkt dig så är den liten.
    Ella har storlek 4-5 år och den sitter alldeles perfekt
    Ojdå, har span på en i 9-12 mån men då kanske det blir alldeles för litet? Hon ska ju ha den när hon är 1 år.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp igen

Sitter här hemma och njuter av lugnet, Meja sover och pojkarna är iväg och tvättar bilen.

Shopping sugen som en tok är jag med, vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja bara

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-08-19 12:09:55 följande:
    Gör en lista och rangordna

Vad är du sugen på? 
    Får nog göra det
    Men det är ju stor skillnad på vad jag är sugen på och på vad som behövs
    Första prio är iaf att köpa nya gummistövlar till Liam, hans Molosar är verkligen trasiga
    Meja behöver en vindtät jacka, jeans och långärmat, Liam behöver jeans och långärmat.

Beställde just 2 par NS brallor till Liam så nu är hans byxbehov löst iaf
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-08-19 12:47:10 följande:
    Det låter ju som att det behövs en hel del, och sen måste man ju få köpa lite sånt som man är sugen på också

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-19 12:58:13 följande:
    Ängel. Kommer inte in på ditt konto så jag skriver här istället.Har du fått mössan idag, och isf passade den?

Postis har inte kommit än, han brukar dyka upp vid 14-15 tiden
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-08-19 18:54:47 följande:
    Ängeln så otroligt söt hon är din tjejja, snacka om att vara en kopia av storebror Glad
    Ja hon är en liten sötfisa minsann
    Ha ha, alla säger att dom är lika men jag ser inte en enda likhet
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17