Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-16 19:36:17 följande:
    Haha, jag avskyr också sådana lekar! Allra helst nu, för ska man leka sådant så får inte jag säga en enda spontan mening utan allt ska återges exakt som meningen kom ur 5-åringens mun...*asg*
    Hon bestämmer allas roller, så jag får endast vara en hjärntvättad Barbie som heter typ Prinsessan Törnrosa och lallar runt i en rosa bil och åker på kalas dagarna i ända...*skoj värre*
    ha ha ha samma här!!

"nä mamma du säje feeel, hon ska fråga om jag vill komma på paty nä hon fylle år, säääj de då "

mardröms lekar öh  

Nä hua va jag har svårt för det alltså!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-08-16 19:39:05 följande:
    Ja det brukar ju vara så, att det bara småttar på öf. Men här är vi några som valt att ha barnen hemma och det är så himla roligt!
    Va skönt att det är så, här är det tydligen extremt ovanligt att man har barnen hemma, jag e värsta ufot

Hade varit så roligt om man träffat nån som hade barn i typ samma ålder o hitta på nåt om dagarna, då skulle Bubblis gått hemma till skolstart tror jag
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-08-16 19:40:59 följande:
    A gillar också såna lekar och jag är SÅ tacksam att Nikita orkar leka med henne ibland. E är också med ett tag sen drar han.
    På kyrkis leker fröknarna sånt med de. Det är toppen!
    Ja här kan Bella åxå roa Bubblis med det ibland, men för det mesta är det jag som åker på de   Pappan VÄGRAR  

Låter som en mysig kyrkis
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-08-16 19:42:19 följande:
    Ha ha, har också lite svårt för sånt där, sambon är mycket bättre på att sitta på golvet och leka, jag blir bored ganska så snabbt Det måste lixom hända mycket på en dag för att Liam ska vara nöjd, vara hemma en hel dag är bara att glömma, han blir verkligen olidligt jobbig.
    Bubblis är iofs inte sådär jätte happening, men just det där tjaaatet tjaaaatet om lekarna som man avlider av klarar jag inte, så man sitter ju där halvhjärtat med nån risig docka o lider

Bara i våras va hon mycket bättre på att leka själv, men nu är det nästan omöjligt Obestämd Iofs är hon ju större och vill ha lite feedback/motstånd i lekarna, å det får man ju mest med kompisar
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-16 19:44:36 följande:
    Mums!

Jag kan av vissa skäl inte få i mig så många som jag skulle vilja, men äter jag saaaakta går typ 8 bitar ned.
    Här finns inget sushiplace, här är det Coops vakumpackade som gäller typ...Smälter alltså inte lika lent i munnen...*urk*
    Jag njuter när jag är iväg till storstäderna istället, haha.
    Här finns inget heller Gråter Inte ens vacum firrar finns det *snyft*

Sen när man väl är i Vås så ska ju alla ha jippie mc donalds, mutter mutter..

Vi brukar köpa en sån där familjesushi jag o syrran, kostar väl en sådär 300 spänn o är en himla massa mumsiga bitar   ååååå jag e sååååå sugen!!!
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-08-16 19:58:45 följande:
    Sushi är den bästa maten som finns.. LÖÖVE sushi Hjärta
    Ja OCH delicato bollar
    SmillaMilla skrev 2010-08-16 19:56:17 följande:
    Äntligen! Kvällens me&i party är slut. Blev en hel del shoppat och 19 (+massa barn) gäster hade jag, så fullt hus.
    Oj! fullt ös då
    lillronya skrev 2010-08-16 20:05:18 följande:
    JA kyrkis här är toppen!
    Lite jesus-sånger får de lära sej men de blir inte helt hjärntvättade om man säger så.
    Två fröknar på 8-10 barn, oftast färre barn än så.
    Superbra!
    Låter helt perfekt ju, önskar nåt sånt fanns här
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Hur har ni det?

Här är har Bubblis börjat sin första dagis vecka och 2 dagar hann hon vara där sen va det dags för feber Obestämd

Ingen direkt hopping har det blivit heller senaste tiden, jo en vagn blev det men sen va pengarna slutt

• RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2010-08-25 19:09:30 följande:
    Hej tjejer!

Det verkar som om det luktar lite illa om auktionen du vann Hilla. Gu så trist!

Jag har iallfall varit och sniffat bebis idag. Var hos Duntoffla och träffade lilla Lea. Kyss 
    Guuu så mysigt!!

Men jag skulle köpa en Moloklänning till henne och på Vildänglar sa de att den minsta storleken numer är 62-68, stämmer det? Gör de inte mindre? 
    Gooosit Hjärta
  • RååSa BuBBlan

Va läskigt med overallerna, hua! Hoppas det är en oki säljare för då är det en kanonaffär ju Skrattande *bra pris*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17