Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God  förmiddag!

Solouniko- Hoppsan var mkt snö ni har kvar. Ungefär sådär (kanske inte riktigt men gungorna översnöade och det var mycket överallt ) såg det ut för ngn månad sen men nu har det sjunkit ihop lite i alla fall. Grönt ser jag inte än dock 
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 11:20:09 följande:
    Åhhhh vad jag är shoppingsugen!
    På vad?

Jag gjorde en sammanställning på Tradera igår över försäljningen under januari och det är bästa ever MEN det beror nog i princip bara på att jag sålt lite Odd Molly plagg. Hur som helst så är det lite skrämmande att jag knappt har något kvar. Vart tar pengarna vägen?  
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2011-02-07 11:38:11 följande:
    ja fast jag tycker jag fick mer med mig hem än jag hade med mig dit Hur gick det till Drömmer
    Faktiskt jättebra o träffas så, Sofia o jag bytte lite o jag köpte lite av smultron o stormis o alldeles för mycket av Thea, sen fick jag lite sålt till andra också så det jämnade ut sig rätt så bra. Var väl min tokmshopping av Moa som rann över lite åt minushållet för mig men är nöjd ändå Det var så fina kläder så de var värda sitt pris Hjärta Är så glad för kossabody, gamla fina bilarna på blå botten och ny orange/vit katvigbody.
    Jag har nästan slutat köpa nytt nu utan jagar mest gamla godingar, men inte blir det billigare direkt
    Låter som fina köp. Gillar också det gamla. Kossorna är ju urfina och de fina gamla starsen. Vilka bilar på blå botten menar du? De amerikanska typ? Åh, orange/vit är ju bland det snyggaste ränderna. Jag får hålla utkik när det är urväxt
    Mamma till Simon skrev 2011-02-07 11:38:49 följande:
    ja det är VÄLDIGT skrämmande att kolla hur mycket man sålt för och för att sedan undra vart pengarna tagit vägen, för jag kan ju omöjligtvis ha shoppat upp så mycket
    Ja, det är helt sjukt. Nog för att jag vet vart en del av pengarna tagit vägen (shopping till mig på rea och ett plagg till fullpris men resten då?) Jag skriver förvisso upp barnens kläder och mina OM- plagg (japp, jag är en störd listningsmänniska ) men inte på samma ställe.  Nåväl, så länge det tas av de pengarna rör det ingen stackare men man blir ju lite fartblind ibland.

• Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 12:02:15 följande:
    Jag vet inte riktigt. Men jag är så trött på alla molo tröjor med massa saker på. Vill ha något enkelt.
    Lindex? Mini Rodini? MAT? Villervalla? 
    na96gen skrev 2011-02-07 12:05:23 följande:
    tack men då fann jag den iallfall .. underbart...{#emotions_dlg.flower}
    De kanske sätter ner den snart. De borde göra det då den är förra säsongens
    Zvartaliljan skrev 2011-02-07 12:08:45 följande:
    ja de med många små bilar i olika färger på blå botten. Köpte tröja av smultron och linne och suit av Thea. O har redan suit och kortärmad tröja hemma så nu börjar det fyllas på Skulle dock bli superglad om jag fick tag på byxor till också. Tröjan har ju de där fina stjärnorna på armarna så skulle vara fint med matchande byxor.
    Kossorna köpte jag suit i 92 av catherine och body i 92 av Moa. Dyyyrt blev det men så var de verkligen i nyskick med.
    Den orange/vita bodyn var i 98 så lär ta tid innan den är urvuxen du men såg rätt liten ut. Men sånt där fint får man bunkra
    Haha...ja då får jag vänta.  Gamla print är fina men ofta lite dyrare. Men det kan det vara värt ibland.

Nu knorras det ute i vagnen hör jag. Dags för lunch för både mamman och Skorpan

CU 
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 12:34:12 följande:
    Inne o kollar lindex, finns en del fint. Pop skulle jag gärna köpa med kan ju inte
    Lindex ränder är fina tycker jag. Finns i rosa, turkos/petrol och lila. Sen massa smala ränder. Varför kan du inte köpa POP?
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 12:40:27 följande:
    Pop skickar inte hit.

Skulle inte frågat Svea vad hon ville ha inne på lindex. Hon skall bara ha allt rosa säger hon Jag som hittade en fin röd/vit randig köänning.
    Åh vad synd! Du får säga till vad du är sugen på så kanske jag kan shoppa och skicka? 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17