Zvartaliljan skrev 2011-02-07 11:38:11 följande:
ja fast jag tycker jag fick mer med mig hem än jag hade med mig dit

Hur gick det till

Faktiskt jättebra o träffas så, Sofia o jag bytte lite o jag köpte lite av smultron o stormis o alldeles för mycket av Thea, sen fick jag lite sålt till andra också så det jämnade ut sig rätt så bra. Var väl min tokmshopping av Moa som rann över lite åt minushållet för mig men är nöjd ändå

Det var så fina kläder så de var värda sitt pris

Är så glad för kossabody, gamla fina bilarna på blå botten och ny orange/vit katvigbody.
Jag har nästan slutat köpa nytt nu utan jagar mest gamla godingar, men inte blir det billigare direkt

Låter som fina köp. Gillar också det gamla. Kossorna är ju urfina och de fina gamla starsen. Vilka bilar på blå botten menar du? De amerikanska typ? Åh, orange/vit är ju bland det snyggaste ränderna. Jag får hålla utkik när det är urväxt

Mamma till Simon skrev 2011-02-07 11:38:49 följande:
ja det är VÄLDIGT skrämmande att kolla hur mycket man sålt för och för att sedan undra vart pengarna tagit vägen, för jag kan ju omöjligtvis ha shoppat upp så mycket
Ja, det är helt sjukt. Nog för att jag vet vart en del av pengarna tagit vägen (shopping till mig på rea och ett plagg till fullpris men resten då?) Jag skriver förvisso upp barnens kläder och mina OM- plagg (japp, jag är en störd listningsmänniska

) men inte på samma ställe. Nåväl, så länge det tas av de pengarna rör det ingen stackare men man blir ju lite fartblind ibland.