• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

haha.. kul med olika smaker.. =))

jag e ju en sån där hårdrockstyp o har totalt fastnat för massa kläder på deras sida.. *förälskad* helt min stil på linnen o tröjor *gilla*

nån som vet mer såna kläder på andra sidor??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

ot, men lillan fick ju massa paket igår..
    bla kläder *gilla*
    supersöt rosa klänning från fix *bra till bröllopet vi ska gå på*
    2 delat bamse, grön tunika med katten jansson på o prickiga leggings, o så vita foppa med katten jansson på =)
    cerice singoallaklänning
    svarta leggings med rosa top med blingbling döskalle på *kär i den tröjan*
    o rosa leggings med stjärnor..
    sen fick hon lite mer.. =) målarblock, kritor, rosa sparkcykel som hon tom tar med sig på toa?? docka, pärlor?? hmm, spel, filmer, bamsebox med 4 dvd.. o en skithäftig sparbössa i form av grön uggla
    inte tagit kort än.. kanske ska det .. sen nån dag.. =))

nöjd iaf =) massa fint! o massa olika saker!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2010-05-03 19:55:50 följande:
    Inte den sista! Mellersta kanske, mest diskret Haha, men det kanske inte var det du var ute efter
    haha.. jag vet inte.. bara linnen jag gillade =)
    har ju tänkt o ha jeans eller jeansleggingsen till, så det drar ner det om jag köper nåt vågat eller färgglatt =)
    får se.. gillar ju alla =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Vallo skrev 2010-05-05 19:57:44 följande:
    Hittade dom här shampoodle ormskinn tights på tradera,  dom är för små för min lilla tjej men vi har redan köpt sådana tidigare. tips till nån som har stl. 70. dansk är inte alltid bäst :)
    {#lang_emotions_money_mouth}{#lang_emotions_money_mouth}{#lang_emotions_money_mouth}

inse.. danskt ÄGER...

{#lang_emotions_heart}MOLO{#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Preggi skrev 2010-05-05 21:14:02 följande:
    Hej tjejer, Länge sen jag kikade in här.. Söta barn i BT som vanligt.. Vilka datum är molo salgen?
    vi VÄNTAR på datum som barn på julafton typ
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-05-06 20:38:02 följande:
    Ja vi har ju försökt några gånger innan men också varit dumma och gett med oss, men då har jag varit ensam med båda barnen på kvällarna och inte orkat med Liams utbrott samtidigt som jag försökt natta Meja, men nu är sambon ledig så vi tyckte det var bra att passa på nu. Verkar ju som om många ger bort dom till tomten osv men jag tror inte riktigt Liam fattar grejen. Nu har han iaf slutat tjata om nappen men inte somnat än, han verkar kämpa in i det sista Normalt sett somnar han mellan 18-19 utan problem men nu är ju klockan snart 21
    vi har gjort paket o gett åt mormor..
    de valde papper själv, gjorde strut o gav paketet, ringde jobbet o  pratade med henne =) funkade kanon här iaf.. inte ett ynka ljud =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Hej flickor..

jag har sån beslutsångest..
    Lillan e ju blöjfri på dagarna nu, *skönt att hon va så lätt o tidig eg*
    MEN mina älskade suits...
    några e jag tvungen att lägga undan, för små.. 86..
    men 92 i de flesta kan hon ha än..
    jag KAN bara inte skiljas från dom.. men hon har inte haft suit på länge nu.. inte smidigt med tanke på att hon går ofta själv på pottan...
    tröja o leggings e smidigast nu.. *tyvärr*
    men inte kan jag spara 15 suits med som pyjamas???
    o springa o knäppa upp suitsen med 30 min mellanrum för att hon ska på pottan typ??
    hmm...

nån?
    så kär i mina suits ju...

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2010-05-09 09:56:04 följande:
    Vad tycker ni om denna klänningen till dopet? Jag tycker den är superfin, men hoppas innerligt på lite rea innan dess för jag kan banne mig inte med att köpa en klänning för 500 spänn till en 3 månader www.smavi.se/shop/smavi/images/shop/DSC05071.... Nån som vet hur den är i storlek?
    men gud vilken söt klänning!!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MiniM3 skrev 2010-05-09 11:22:45 följande:
    haha.. nja.. jag funderar o klurar hur jag ska göra..
    idag tjurade jag o satte på henne en suit bara för att
    inte smidigt när hon e kissnödig! haha... men det funkade... =))
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17