• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-05-14 20:04:00 följande:
    Ja de är verkligen tålmodiga. Men jag har förklarat att jag får tokspel om jag inte får tag i de. Och att de är det bästa jag har.. Hoppas att det är inte är för hårt för de. Å andra sidan får de alltid söka mej på mobilen om jag är någonstans. Lika för lika ju. Det jobbiga här är ju att vi bor mitt i skogen så det blir aldrig det där småa i början att man går till en kompis eller en aktivitet. Vi måste alltid köra de. Därför blir steget så stort när de är borta själva. Nu kör ju M själv och A ska vara hos en kompis i natt. Ja du är snart där, du med.
    ja, här får jag iaf chansen att vänja mig..
    men kanske lika svårt för det..
    tro de små kommer bli svårare o släppa faktiskt.. speciellt lillan.. då måste man lixom inse att de blir stora barn o inte mammas bebisar??
    *vilket betyder att mamma blir gammal??*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-05-14 20:24:21 följande:
    Usch jag tycker det är lika svårt att släppa varje unge... Gammal?
    inte än, på några år iaf men åren går fort..
    o med barn i huset lär man väl bli gråhårig i förtid

jag håller mig ung med detta

snacka om KÄRLEK {#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-05-14 20:50:11 följande:
    Å så himla bra!! Vet du om de ska spala här nånstans nån gång? Har ett löfte om att få gå och se de, men har hittills varit gravid eller nyförlöst varje gång de varit här sen 92. Hade inte tänkt att vara det fler gånger nu och siktar på att se Metallica istället.
    vet inte..
    men om de ska de så SKA jag ha en biljett dit, om jag så ska åka själv!!!
    *eller själv o själv, med 20 000 andra?? haha*
    åker till danmark igen om det e så.. värda varje krona..!
    skippar tom salg om jag måste välja !!!! {#lang_emotions_surprised} så förälskad i deras musik e jag..
    jag väntar ju på nytt album elelr nåt snart.. måste kolla hemsidan...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-05-14 21:40:45 följande:
    Vi kan åka ihop då ju! Ja i det fallet hade nog jag också skippat salg, faktiskt.
    jaaa!!!
    kollat massa klipp nu, inte alls sugen!!! från samma spelningar jag va på, fast den sista fanns klipp *minns*
    gaah va jag vill va där igen!!!
    men tro nästa år tyvärr.. =( länge dit!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä.. nu ska jag krypa ner i soffan 2 min, sen sooova..!
    jobbat idag ju =(

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Hej flickor..
    lite hjälp..

en rosa skjorta till Max som han ska ha på bröllop sen..
    104 eller kanske 110..

vart hittar jag det?? märke spelar kvitta! bara den e rosa! =)
    kolla hm, kappahl, lindex, esprit igår.. INGEN..
    fanns rosa pike på hm bara i nödfall..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Helle skrev 2010-05-18 14:15:38 följande:
    Måste bara få dela med mig av min glädje någonstans. Min allra bästa vän fick idag en son, efter 8 missfall och 7 IVF:er Är så glad för hennes skull.  Och för att inte vara helt OT så blev det lite shopping hos Babyshop också
    Men gud va glada de måste vara!!!! {#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-05-18 19:32:12 följande:
    Godkväll i tråden! Äntligen har vi fått sol och värme här. Sååå härligt! Hoppas det får stanna lite också. Hur har ni det här? Eller alla kanske är ute och glassar i solen?
    tror alla hänger i salgtråd o väntar.. haha ingen vågar skriva nåt nånstans snart alla väntar på info =))
    vi har ingen sol?? hoppas den kommer uppåt i morgon =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

måste få va lite ot.. men så stolt över min "lilla" stora tjej =)
    e ju torr dagtid sen ett tag tillbaka, går numera till dagis utan med, o leker ute utan blöja =)
    *om vi åker långt eller så, då har hon den för säkerhets skull, men säger till!*

nu kom hon upp efter jag la henne.. "mamma bassa" drog av sig blöjan o satte sig på toa.. gick o kollade henne o frågade om hon gjort nåt i toan..
    "pff, pff, ikkbopp" = stinkbomb medan hon viftade med handen.. o jo visst.. =) nu ligger hon igen..
    såå duktig.. men så stor hon blir!!!

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17