Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-06-12 22:29:53 följande:
    vad var priserna??
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    3 bomull för 200 ddk
    3 velour för 400 ddk eller 4 velour för 500 ddk beroende på vem som tog betalt
    4 mössor för 100 ddk
    500 ddk för årets regnkläder med fleece
    250 ddk för gamla regnkläder med fleece

Ja, det är väl det jag kommer ihåg just nu.
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-06-12 22:34:10 följande:
    Är det lönt att åka sista dagen på salg??
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Jag hade inte åkt sista dagen med tanke på hur urplockat det var idag efter gårdagens VIP.....
    Men beror lite på vilka stl och färger man ska ha. Flick 110/116 fanns massor. Pojk knappt något i någon stl.
  • H I L L A

God morgon Solig

Jag hade bilderna på fb igår kväll för det strulade med fl, men tog bort bilderna nu för alla mina "vänner" på fb uppskattar inte barnklädesshopping och får så tråkiga kommentarer Men de finns i mitt galleri här på fl och snart i min blogg

• H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-06-13 08:28:58 följande:
    hmmm eee tro inte dag e bstämt än.. alla kunde ju alla dagarna så lör eller sön iaf=) e vi fler så tar vi den dagen alla kan bäst=)
    mamma till Maximilian född 081028
    Alla är självklart välkomna på minidanskträff !
    Jag bara tänkte det var smidigt att vara hos mig eftersom jag har Katvigkläderna, här finns ganska gott om utrymme också
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-06-13 08:36:20 följande:
    Får jag också komma?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Apselut !!!!
    Vore jätte kul om så många som möjligt kunde komma Solig

Hmm vad konstigt .... jag laddade upp katvig bilderna i mitt galleri på fl igårkväll, men nu finns de inte där
  • H I L L A
    Stormis skrev 2010-06-13 08:38:58 följande:
    Ha, ha, jag är nästan sugen med (dvs Hilla tog kläderna i onödan ). Måste nog kolla om maken ändå jobbar...
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Jaaaaaa kom hit
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-06-13 08:47:29 följande:
    Hilla vad e det  de  heter ... finss det hjärterum fins det stjärterum
    det finns ju lekland på kosta med=).... har aldrig varit där inne med det är typ som leos lekland liknanade...
    Jo men här finns gott om stjärterum
    Här är väldans barnvänligt också, finns inget att ha sönder eller liknande. Här drar 3 huliganer fram hela dagarna

Kostas lekland är inte mycket att ha om man jämför med Leos, mest för större barn.
    Men har Kosta inte fått sin vårleverns ännu ???
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-06-13 08:50:56 följande:
    hmm låter som maxen e påväg att vakna nu =O...............lång sovmorgon där...

hmmm kanske ksulle ta en tripp till leoslekland med han idag=) det ksulle han nog upskatta det lila vilddjuret....=P........Du ska inte med Hilla?
    Hade gärna följt med !!
    Men maken slutar redan vid 14 idag och då ska vi iväg och fira hans syster som tagit studenten.
    Gärna en annan dag. Perfekt för mina pojkar där
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-06-13 18:35:39 följande:
    Jag undrar vilken storlek det är i dom jag fick, ser ut som 110 eftersom de är längre än några andra och jag beställde ju kläder i 104-110
    Märkte nämligen att vi har ett par 104 här hemma, hade helt för mig att det var 98 i dom
    Mamma till Nora, August och Ella
    Jag ska kolla storlekarna på katvigarna lite senare, skriver det under bilderna på fb
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-07-06 13:50:45 följande:
    Hej hej

Lite mer folk här idag eller? Lite sämre väder här i alla fall än de senaste dagarna, men imorgon ska det tydligen bli fint igen

Har roat barnen på lekland en stund på förmiddagen
    HEJ !

Vilket lekland åker ni till ?

Ganska skönt med en lite svalare dag, men så typiskt att det är just min lediga dag Obestämd

Fina bilder i bt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17