Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-07-06 13:56:09 följande:
    nä verkligen inte=)...var ju 50% på rean med å frågade om de skulle ra nanouk skalkläder å lite där var med kunde hon avslöja...

hmm kommer vara där ca 17.00 sen hem 19.00 hinner man det? 1 timme shopping i den lilla butiken borde vara nog..=P
    Ha det så kul !
    Jag hade hängt på om jag hade haft barnvakt ...
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-07-06 14:04:05 följande:
    Tack

Idag blev det bara det lilla leklandet som finns i Lagan, Nora är inte så road av det, men det räcker alldeles utmärkt till Ella.
    Annars åker vi mest till Växjö och nån gång ibland till Halmstad
    Ok
    Ja, Leos är toppen. Var dock ett tag sedan vi var där nu.
  • H I L L A
    Love Isac skrev 2010-07-06 16:34:15 följande:
    Så nu har jag bombat BT med lite bilder på Isac...Bättre sent än aldrig!!Har ju hängt i tråden ganska länge nu,är dock inte så flitig på att skriva,men det ska bli bättring på detSoligMen jag ser ju att min totalt värdelösa mobilkamera långt ifrån kan mäta sig med era  kameror...men det bjuder jag på!!Flört
    Söt han är din grabb
  • H I L L A

Kikar in en snabbis och säger HEEEEEEEEJ
    Jag jobbar så mycket jag kan och trivs som fisken i vattnet

Underbara bilder i bt !!! GRATTIS Ella i efterskott Hjärta

Hoppas ni alla goa pölsekärringar med familjer har en fin sommar !!!

• H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-03 17:12:06 följande:
    Hej tjejer!

Tittar in en sväng mitt i en fullspäckad jobbvecka samtidigt som vi förbereder bröllopsfest och tvättar inför semestern på öland, Mycke nu

Mitt i allt kommer de en massa vinterkläder att titta på, nice! MEN... jag köpte en overall på salgen i våras, blir nu osäker på om T kommer drunkna i den eller hon kan ha den. Lilla damen är väldigt motvillig att prova overall just nu.. Det är ju en 98a och hon är kanske typ 85 cm lång... skulle jag haft en 92 istället?

Å STORMIS, TUSEN TACK för superfint idaT paket!!!
    Funkar nog tror jag
    Jag har köpt 98 till Hilda som är ca 88 cm men bara 10 kg. Bild finns i bt.

Är dock lite osäker på 110 till Melker....vad tror ni ???
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-08-03 17:48:01 följande:
    Hilla:
    Fina bilder i BT, blev många hästbilder på en gång

Tycker absolut Hilda ska ha den overallen, helt underbar ju (Ella ska ha den )
    Den och pippirånisen till
    jag tror nog den overallen räcker till Melker hela vintern. Jag har ju tänkt mig 104 till Ella i vinter och hon är 97-98 cm lång
    TACK!
    Jätte fina bilder du också! Duktig hon är Ella som rider. Gulliga ridbyxor

Ja, jag tror nog också 110 räcker. Kan ju ordentligt tag i rumpan. Det är armarna som brukar bli korta på Molos overaller... Men får väl ha låååånga vantar över i slutet av overallperioden

Provade Hildas overall i 86 nu och den sitter precis. Kanske att 92 hade räckt till henne ???
    Gillar INTE detta med att välja overallstorlek i augusti Tyst
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-08-03 20:06:22 följande:
    Idag har jag klämt och känns på nya overallerna Bestämde mig tillslut för en regnbåge med dubbla dragkedjor i 86, och till det blev det lila vantar och mössa ÅH SÅ FINT! Nästan så jag längtar till vintern   Provade lila, turkos och rosa också men hon var helt klart finast i regnbågen!
    Åhh vad fin Milla ska vara i vinter !!!
    Funderar också på om Hilda kan ha den med dubbla dragkedjor.....
    Hur stor är Milla ? Är 86 mycket växtmån ?
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 20:05:15 följande:
    lillronya: så söt lilla A är=)......vad är det för knickers hon har? eller är det byxor?

Hilla: tycker den färgen va fin på lilla hilda=)på overallen då=)... har ni skaffat häst....
    Tack! Får se om jag behåller den cerisa eller om det blir lila
    Beslutsångest

Har haft häst i 15 år. Så hon är gammal nu den lilla vita springaren
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-08-03 20:26:27 följande:
    Ska bara fundera ut vilken stl jag ska ta.
    Nån här som vill ge råd?

Barnen är 95 cm. Ska jag ta 98 eller 104 i fleecefodrad skaloverall från pop?
    Kanske att de kan ha 104 då ? Bra resår att ställa i midjan ju
    Säljs de med fleecefoder bara på webben ?
    solouniko skrev 2010-08-03 20:19:14 följande:
    Jaa, såå fin Den md dubbla dragkedjor fanns inte inne i 86, bara i 80 och den kunde hon också ha med lite växmån men kanske inte tillräckligt. Provade den "vanliga" regnbågen i 86 och där fanns det en hel del växmån, så jag efterbeställde den med dubbla i 86. Tror den kommer bli toppen i vinter Går de upp till 98 bara?
    lillronya skrev 2010-08-03 20:12:43 följande:
    Å vad fin hon ska bli!
    Jaa, underbart
    Den med två dragkedjor går bara upp till 92
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17