Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ahhhh.... Börja inte prata tattos!!! Jag vill med!! *avis*
    Har dock svårt att hitta nån tatuerare som jag har förtroende för, man vill ju gärna ha lite referenser. {#lang_emotions_tongue_out}

Ängeln83: Snygga blommor du skall göra!!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-23 14:19:02 följande:
    Vi har gjort våra hos Billy. Japp jag är också drabbad.
    Jag har gjort mina hos Dark Eagle i Ekholm, kommer faktiskt inte ihåg vad han heter nu??
  • Ocikatten
    melizza skrev 2010-04-23 14:37:20 följande:
    hej i tråden......händer här då??har lagt in lite bilder i BT på vad Stella ska ha hos fotografen men kan ju fortfarande inte bestämma mig och ju mer jag velar desto mer kläder tar jag fram men jag har iaf kommit ner till 4 outfits som jag velar mellan men det ska bli 2......hjälp!!!
    Jag gillar prästkragarna och kaninerna!
    lillronya skrev 2010-04-23 14:55:09 följande:
    Magnus?
    Jo, Magnus Jonasson eller nåt sånt, han var duktig då i alla fall, vet inte om han kör fortfarande?? Mårtens bror Martin har gjort sina där så därför valde vi honom. Har du många?
  • Ocikatten

Här var det folktomt?!?

Hmmm... Vem var det som tipsade om Kameleonts kläder?!? *dåligt minne*
    Ville bara säga tusen tack, mysigaste velourbrallan och supersnygg stjärntröja kom i posten idag! *me like*

• Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-24 18:58:50 följande:
    Tack allihopa!Vill bara berätta att Elsa föddes ca 1 timme efter att vi hade kommit in
    Det var snabbt jobbat! Stort grattis till lilltjejen!! {#lang_emotions_flower}
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-25 08:49:38 följande:
    Hahahaha ungar är så roliga!E: ja fick spelM: vem fick du spel på?E: Moja tläck (mora träsk) Så kan det bli när man blanda stora och små barn. E menade att han fått ett spel med mora träsk på, men så tolkade inte M det ju.
    *skratt* Ja, man kan höra roliga diskussioner ibland.

Här ska vi klä på oss lite nu och kila ut i trädgården, plantera om rabatterna som är överväxta!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-25 14:07:12 följande:
    Hej!HAn blev säkert jättefin! Hoppas på bild! E har också en tokig virvel som ställer till det allt som oftast.Vi har varit ute hela dagen och nu väntar vi på pizza som stora tjejerna kört för att hämta.
    Pizza nu?!?
    Här puttrar kaffekokarn och det blir wienerfläta till. *mums*
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-25 14:13:24 följande:
    Synd att du missade köp nu, det var riktigt bra
    *grr* Får väl börja vara lite mer på alerten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17