Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-24 20:05:59 följande:
    Ja, idag somnade Ella faktiskt 19.30, men hon har öroninflammation, är genomförkyld och går på penicillin så det kan ju spela in Annars brukar hon gå upp ca 7 och håller sig lätt vaken till minst 21 i alla fall
    Mamma till Nora, August och Ella

Ha ha, ja det borde ju göra sitt till

Huuu...det är precis som om han vägrar inse att han är trött lixom, han jäspar o jäspar och bökar och bökar. Vill ju gärna ha honom i säng eftersom Meja alltid somnar mellan 18-19 och vaknar super lätt, och Liam är ju inte direkt tyst när han är vaken
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

*tssssssssss*, HAN SOVER!!!!!!

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    högbergarna skrev 2010-08-24 20:34:23 följande:
    Ängeln83: Åh vilken fin kille!! Blev lite tårögd!! Haha! Graviditetshormoner!!Blir även lite tårögd när jag ser era superfina bilder på kläder i piontrycket!! Så himla fint det är!! Men.. nä det kan inte sonen ha på sig. Å ekonomin tillåter inte att jag köper kläder till ekantas flickebarn bara för att jag tycker kläderna e så fina. Haha! Brukar annars göra så.. Gjorde det tex med prästkrageklänningen.

Ha ha , ja han är söt när han sover
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Fy vilket tråkigt väder det är, om det kunde sluta regna åtminstone så man kan vara ute.
    Idag hoppas jag att postis kommer med rosa/gul Katvig suit och body, har blivit tok kär i dom ränderna, nu lixom,l typ ½ år efter att dom kom, typiskt mej

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-25 08:19:40 följande:
    Ja, hur kunde du ta sån tid på dig
    De har ju varit underbara hela tiden
    Ha ha, jag vet, jag är dryg Men nu har Meja mössa, suit och body så jag känner mej ganska nöjd, fördelen är ju att man handlar på rea ist för ord pris
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-25 08:20:43 följande:
    Godmorgon! Ja, visst är det typiskt? Jag hoppas på att mössan kommer i lådan idag.. Hade gärna velat ha body eller långärmad tröja också nu till hösten, har ju bara tshirt. Vet du om det finns kvar någonstans? Annars har jag ju blivit såå kär i lila/grön också på äldre dag Suiten kom igår, hade glömt hur söööt hon är i det
    Ha ha, jaaaaaa verkligen
    Jag köpte bodyn för typ 90 kr hos LPL. Vilken storlek vill du ha?
    Långärmad verkar vara svårt att få tag på, hittar bara stora storlekar.
    Lila/grön är också tok fin, hade varit nice med en suit.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 08:31:02 följande:
    Godmorgon! Här blåser det som värsta hösten Snudd på lurvväder idag!

Ängeln, var hittade du suiten?
    Morning.
    Ja fy vilket väder, här blir det nog lurvar idag, synd att dom inte är vind/vattentäta bara

Suiten hittade jag hos Funkybaby för 150 kr, tror dock jag knep den sista.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 08:42:36 följande:
    Ja det gjorde du tydligen Vi har suiten i 68 och den passar preciiis nu, bodyn väntar i 74, men det är ju sååå fint!
    Hihi Jag beställde 80 i både suit och body.
    Tror LLM har suiten också men den sidan låg visst nere just nu.
    Tror jag måste köpa raspberry suiten också, har bodyn i 74 men den är nog snart för liten.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 09:03:07 följande:
    LLM hade inte den i fredags när vi var där Lia har väldigt ont om suits! MÅÅÅSTE ha massa suits!!
    Hm, nästan säker på att jag såg den i shopen iaf, fast jag vet inte i vilka storlekar den fanns.
    Ha ha, vågar jag erkänna att Meja har 1 suit med Katvig suiten?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Åh jag är också sugen på mera lurvar...grå med röda kantband och den bruna vill jag ha...frågan är bara om Liam har användning för 7 lurv jackor? Ska det vara såhär regnigt i höst så lär vi ju aldrig kunna använda dom ju.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17