högbergarna skrev 2010-08-24 11:49:25 följande:
Tackar för svaret! :) Man får egentligen veta här.. Bara att den BM som utförde undersökningen inte va så duktig. Hon så nog inte. Trots att vi frågade flera gånger fick vi inget svar alls. Konstigt! Inte ens att hon inte kunde se!!
Katvig har skön kvalité o snygga kläder men jag vet inte riktigt vad som e unisex där. Tycler jag köper mest blått o turkost. Det e inget fel i det men TÄNK om det blir en tjej?? Har en son sedan tidigare och det vore faktiskt roligt att ha lite andra färge o så ifall det då är en tjej. Jag älskar blått o turkost men det känns lite.. långrandigt. Haha!
Jag vill ha några ombyten för jag vet inte hur jag kommer må direkt efter. Men äh iofs spelar det ingen roll vad bebisen har på sig. Bara att förra gången hade jag ingen aning om danska barnkläder o denna gång vet jag ju! :)
Ha ha...en nybörjare kanske?
Här tvärvägrar dom att berätta, töntigt tycker jag om man nu vill veta, men men, inte för att det spelar nån roll men med Meja hade jag tyckt det var kul att veta.
Men Katvigs lila/grön och lila/gul är ju unisex ju
Ja det var just därför jag inte ville köpa så mycket innan, för jag visste att om jag fick en flicka så ville jag bara ha en massa girly kläder
I början brukar man ju klara sej ganska bra, tror Meja fick ½ års förbrukning av kläder när hon föddes

, så vi behövde inte köpa så mycket. O orkar man inte gå ut i affärer så finns ju alltid nät shopping.