Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-26 22:11:23 följande:
    Nädå!
    Ha ha..helt seriöst så får vi ju kolla upp allt så kan vi köra lite knytis kanske?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    na96gen skrev 2011-01-27 08:20:22 följande:
    Godmorgon,
    tänkte höra med er som är van att handla kläder och även att sälja kläder.
    Hur förvarar ni sådant ni skall sälja ?
    Hos mig blir det en stor hög och jag orkar aldrig komma till den för det blir för mycket ..
    Så tipsa gärna hur ni gör... jag behöver bli av med massor av kläder .. (ej så mycket danska.. tyvärr)
    Bara för att kunna handla nytt.. danskt såklat Hjärta
    Jag har en Traderagarderob där jag förvarar allt sådant, även om jag för tillfället har fått utöka med ytterligare en halv garderob..
    Sen har jag kraftiga påsar med dragkedja där jag förvarar allt odanskt eller sådant som inte kan säljas på på Tradera av olika anledningar dvs sådant som jag då säljer på loppis. Dessa förvarar jag i förrådet
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-01-27 10:45:52 följande:
    Lite OT men vet du om Gekås har barpapapa bebis saker som standard sortiment?
    De har ff Barbapapagrejer iaf..såg de senast i söndags
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-28 17:48:58 följande:
    Här var det dött....

Frågar ändå, kan jag göra en efterlysning på FB? Jag hittar inte alls bra med köp/säljtråden.  
    Skriv i loggen på danska köp/säljsidan

Och jag håller mig dig..här var det dött! Jag har precis landat efter att ha varit på Gekås och köpt en hög Molokopior, sen styrde jag bilen söderut till Ängelholm istället och maken köpte sig där ett tokdyrt kamerahusDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-28 18:08:44 följande:
    Najs med ny kamera! Åh attans då! Jag hade nog varit en hugad spekulant på en sån däringa Molokopia

Ska se om jag lyckas klura ut var jag ska skriva, för visst finns det en bildtråd och en snacksida? Typ?
    Well..jag ska dit på söndag igenDrömmer

Sök på FB- vi som shoppar danska så kommer gruppen upp,sen är det bara att klicka på logg

Och den där kameran..objektivet ska också köpas. Fast han sa att nästa gång jag åker på salg så ska han stå i dörren med världens leende och "klick klick klick"
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-28 18:19:45 följande:
    Aha, jag inboxar

Ja, objektiv är ju inte direkt gratis och det som gör bilderna.

Jag har vi som shoppar danska uppe men hittar inget "logg" bara wall, discussions etc. Sa jag att jag är värdelös på FB?
    Du måste ha "vi som shoppar danska barnkläders köp/sälj sajt" inte bara vi som shoppar danska barnkläder
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-28 18:26:48 följande:
    Ok. Nu skrev jag på wall. Folk får väl bli sura om jag nu gjorde fel
    Du gjorde alldeles rätt- då får vi hoppas att du får napp Du har sett att det finns en på T?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    sesssan skrev 2011-01-28 18:38:37 följande:
    Nu giick jag med i eran grupp..hoppas de var ok=) på fb alltså.
    Välkommen- gruppen är rätt stor med sina 673 medlemmar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Lilla Ego: Du kan få dela dubbelmadrass med mig,snarkar också så fort jag har minsta lilla i mig;) Livrädd för vovvar dock....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17