Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-24 15:21:08 följande:
    Finns det någon kod på ellos just nu för att slippa frakt och sånt?
    tror inte det men 235609 ska ge 40% på dyraste varan, sen vet jag inte om 4145 ff funkar för den ger isf fri frakt & 50%..
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jag har idag shoppat loss på Åhlens halva reapriset! Mycket nöjd att få tag på Max stora önskan inför födelsedagen:
    www.br-leksaker.se/M%C3%A4rken/V%20TECH/TOY%20STORY%203%20Laptop.aspx?id=622985

Fast jag gav 190

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Lillronya..det lutar åt att jag kommer..isf med Olivers mamma redan på lördagen-borde det inte va läge för lite vin och desto mer gotte isf? Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-24 21:04:59 följande:
    Lyxigt!! Jag är gräsänka den lördagen så jag tänkte spendera kvällen hos Ronya... MED unge dock
    Ja ja--så länge jag slipper släpa på mina ungar så är det lugnt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-24 22:09:37 följande:
    Haha...jag fick en konstig syn nu Skäms
    ha ha..ja om man tänker så..då kan det verka lite knasigtCool Jag har dock två uppblåsbara,en dubbel och en singel he he
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

eller ja god vet jag inte om den är, eftersom jag har varit så gott som vaken sen igårObestämd Magsjukan har drabbat oss eller mig då-även om jag tror på matförgiftningKräks
    Så nu är jag avspärrad dvs jag får inte röra mig som jag vill och ungarna får inte komma in till mig-Stoffe har pratat en satans massa termer hela morgonen men jag vet ungefär lika mycket nu som innan han började stimma

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Tack flickor..

På tal om den där girly rainbowfilten så har vi en som ska få flytta,inte ny men sparsamt användDrömmer

Alla våra filtar ska nu få flytta utom de från Småfolk, jag har äntligen fått tag på två till så nu ska våra 6 filtar sys ihop till en storHjärta

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-01-25 08:51:31 följande:
    Ja, eller hur
    Tur jag har en hel höööög med andra fina filtar. Men hojta gärna om du ser nån i nån butik
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 08:39:45 följande:
    Tack flickor..

På tal om den där girly rainbowfilten så har vi en som ska få flytta,inte ny men sparsamt användDrömmer

Alla våra filtar ska nu få flytta utom de från Småfolk, jag har äntligen fått tag på två till så nu ska våra 6 filtar sys ihop till en storHjärta
    Kanske kan vara interssant Du vet ju var min inbox bor

Och sälja filtar, är du galen??
    HAr i och för sig också 2 som ska få flytta. Mjuka gosiga dockhus filten, kan inte med att använda den.
    Måste vara det fulaste printet Molo gjort, kan inte vänja mig hur många ggr jag än försökt, hemskt.....*ryser*
    Sen får nog en bilfilt flytta.På F.book eller?
    Men du, jag tror att det är rååsa bubblan som letar efter dockhusfilten- hör med henne
    Och här ska säljas filtar, inga används förutom Katvigs rosa/rosa som är Lovas snuttar men eftersom Småfolks är alldeles för fina för att jag ska kunna skiljas från de så fick det bli en dyyyr stor filt istället
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jahopp, då frisknade jag genast till aningens
    Tänk att en liten Småfolksklänning kan lösa de flesta bekymmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17