Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:31:10 följande:
    vill åxå ha ränder!! Fick höra att lila/gul inte kommer i filt, fy tusan ve deppigt   den skulle ju bebisen få..
    Ja, lila/gult måste vi ha här!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:32:10 följande:
    kanske, vi måste testa den först   ska se om vi orkar o hinner idag, har ju regnat in i vanlig ordning i natt *massa kul pyssel*  Kräks
    Usch
    Tycker så synd om er!!
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:35:21 följande:
    Mmmm...  Tror det kan vara en av Katvigs finaste combosar faktiskt, lila/gröna är ju enormt fin med lila/gul slår dem nog
    Ja, jag älskar ju det rosa/gula, men lila/gult kan nog slå till och med det
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:38:50 följande:
    Ja, jag är rätt deppig faktiskt, vaknar tom på nätterna och tror något rasat ihop, helt slut rent ut sagt!!

Är vansinnigt arg på mig själv att vi köpte det, lär komma fel efter fel vad man än lyfter på..

Fuskbygge av högsta klass, ser inget positivt alls med att bo här just nu, vill bara härifrån NU!!
    Hur gick det med magen sen förresten, gick det över efter lite vila?
  • Busbellan

Kom på att vi saknar katvigs grönrandiga tröja från i våras, vill ju ha den till leggingsen ju, nån som sett nånstans?

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:42:54 följande:
    Jo det lugnade ner sig, fick nästan panik där en stund för det gjorde ONT! Kändes som Bubbelbebisen skulle ramla ut *hua*

Bubblis ska åka till farmor idag så jag får ta de lite lungt, för gubben ska ju hämta byggmaterial i vanlig ordning, varenda dag jämt jämt.. *less*

Tack för omtanken Kyss
    Fy, vilken panik!
    Så tidigt år det ju absolut inte sätta igång
    Men vad skönt att det gick över, du får försöka ta det lite lugnare även om det är svårt med tanke på allt
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-07-31 20:03:34 följande:
    Här är L 90 cm i overall size 98:a, nu har han blivit 95cm..
    ..har väl inte sådan tur att denna kommer att fungera denna vinter också?

Det är de superfina ränderna från 08/09,  och jag VILL att den passar i år oxå Drömmer

Åh så fin!
    Vi hade precis samma overall förra vintern när Ella var runt 92-94 cm lång
    Kommer sälja vår för jag räknar inte med att den passar i vinter igen
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-07-31 20:12:29 följande:
    Tack Solig

..men jag vill inte sälja denna jue..

Är den nya lika fin, eller mörk som fjolårets? Köpte regnbågsjackan i 104 på 40% rea i fjol,
    men gillar inte de färgerna lika mycket Skäms
    Ingen aning hur den nya är i färgerna, men jag håller med dig, gillade inte förra årets färger lika mycket
    Kristyr skrev 2010-07-31 20:25:01 följande:
    *harkel*

Väntar på en granne som ska komma hit och prova den på hennes barn, annars åker den ut för försäljning
  • Busbellan

Hej i tråden
    Nån som sett de lila leggingsen med vita stars nånstans i storlek 98/104.
    Måste ha ett par i den storleken nu, de Ella har sitter verkligen på gränsen

• Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-01 18:06:24 följande:

Hej!

Har inte sett dem. Håller hon på att växa ur allt nu? Tar mina små ett liiitet växtskutt så får halva garderoben åka.

Ja, byxor och skor börjar det åka endel, men sen har jag sålt sånt som passar också fast jag (eller hon) har tröttnat på

Nån gång händer det ju, och vissa plagg vill man ju bara inte att de ska växa ur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17