Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-06 18:08:18 följande:
    Hörni tjejer som bor lite nära mej. Är ni sugna på en liten minidanskträff med ett inslag av me&i?
    Kanske nästa helg?
    Var det då 1 och 1 skulle ha träff? fick mess från henne nämligen.
    men vet inte om jag ska gå på me&i, ska ju på det på onsdag också
    Men en danskträff är ju aldrig fel
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-06 18:22:38 följande:
    Ok, då kan jag inte hjälpa till.
    LJ2 skrev 2010-08-06 18:11:56 följande:
    hur nära e nära??
    Så när att man vill komma.
    Olivers mamma kommer nog och hon kommer ju från Göteborg. Nä hon har den 18de.
    Men vi kombinerar lite. Så ta det som en träff och så får du blunda när vi andra kollar kläder,.
    Jo, för det klarar jag ju säkert
    Jag tänkte nämligen handla på onsdag, och två fraktavgifter från me&i kan jag klara mig utan
    Men jag kommer gärna, om man får ha barn med sig, i alla fall ett eller eventuellt två
  • Busbellan

Åh, måste ta tag i säljandet nu ordentligt. Funkar det sälja långärmat på fb nu?
    kan inte lägga på t just nu eftersom jag är avstängd (glömt betala räkning som vanligt )

• Busbellan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-06 18:30:30 följande:
    Tycker att allt verkar trögt att sälja, vissa har såna fantasipriser också...

Eller så är det bara mina saker som är för fula för att säljas vidare, vad vet jag.
    Annars går T rätt bra nu (om du blir insläppt där senare).
    Ja räkningen är nu betald så snart får jag nog komma in igen
  • Busbellan

Fick ett plötsligt habegär efter babyklänningen med karusellhästar, men den går inte att få tag på, eller?

• Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:01:44 följande:
    JIPPIE!!
    Provade Mini´s Crazy Salmon overall på henne nu i stl. 92 som hon hade i våras och den passar än med god växtmarginal, då slapp jag göra mig av med den fiiiiiiina!
    Undrar om denna passar till??

www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=44046
    Vi ska med ha den overallen i vinter.
    tror tyvärr inte den rånisen passar till, tror den rosa färgen skär sig till overallen
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-06 21:03:36 följande:
    Kolla cillen. Hon har ahft en hel del klännigar kvar.
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:01:44 följande:
    JIPPIE!!
    Provade Mini´s Crazy Salmon overall på henne nu i stl. 92 som hon hade i våras och den passar än med god växtmarginal, då slapp jag göra mig av med den fiiiiiiina!
    Undrar om denna passar till??

www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=44046
    Jag tror inte den passar till.
    tack för tipset, men den fanns tyvärr inte där
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:06:14 följande:
    Busbellan skrev 2010-08-06 21:04:04 följande:
    Vi ska med ha den overallen i vinter.
    tror tyvärr inte den rånisen passar till, tror den rosa färgen skär sig till overallen
    Håller nog med, den skär sig nog.
    Men den passar nog till hennes rosa skaljacka från pop
    Ja, till den blir den nog fin
  • Busbellan

Usch sitter här och mår lite dåligt och måste få beklaga mig nånstans så det fick bli här
    August är på kortis och har varit där sen i tisdags em, ska vara där till sön em.
    Som längst har han innan varit där 2 dygn, men nu är det alltså 5 dygn.
    Känns som vi överger honom. Just nu känns tillvaron ju ganska lätt så då skulle han kunna vara hemma, men jag vet ju att direkt han är hemma så kräver han uppmärksamhet 100% av tiden, det är bara det att man inte ser det när han väl är borta.
    Visst är det skönt att kunna ligga och mysa i sängen länge på morgonen med de andra barnen, äta en lugn middag och sen bara "va" på kvällen och säkerligen behöver vi det också.

Men jag kan ändå inte låta bli att få dåligt samvete. Tänk om han tycker vi överger honom, ingen har ju förklarat för honom hur länge han ska vara borta och när vi kommer. Självklart har vi inte gjort det eftersom han inte har den förståelsen alls. Han kanske tycker detta är en evighet. Hur vä han än trivs på kortis så vet jag ju att han alltid bli jätteglad när han blir hämtad

Så nu har jag beklagat mig lite!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17