Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Kanske nästa helg?
men vet inte om jag ska gå på me&i, ska ju på det på onsdag också
Men en danskträff är ju aldrig fel
Åh, måste ta tag i säljandet nu ordentligt. Funkar det sälja långärmat på fb nu?
kan inte lägga på t just nu eftersom jag är avstängd (glömt betala räkning som vanligt
)
Fick ett plötsligt habegär efter babyklänningen med karusellhästar, men den går inte att få tag på, eller?
Usch sitter här och mår lite dåligt och måste få beklaga mig nånstans så det fick bli här
August är på kortis och har varit där sen i tisdags em, ska vara där till sön em.
Som längst har han innan varit där 2 dygn, men nu är det alltså 5 dygn.
Känns som vi överger honom. Just nu känns tillvaron ju ganska lätt så då skulle han kunna vara hemma, men jag vet ju att direkt han är hemma så kräver han uppmärksamhet 100% av tiden, det är bara det att man inte ser det när han väl är borta.
Visst är det skönt att kunna ligga och mysa i sängen länge på morgonen med de andra barnen, äta en lugn middag och sen bara "va" på kvällen och säkerligen behöver vi det också.
Men jag kan ändå inte låta bli att få dåligt samvete. Tänk om han tycker vi överger honom, ingen har ju förklarat för honom hur länge han ska vara borta och när vi kommer. Självklart har vi inte gjort det eftersom han inte har den förståelsen alls. Han kanske tycker detta är en evighet. Hur vä han än trivs på kortis så vet jag ju att han alltid bli jätteglad när han blir hämtad
Så nu har jag beklagat mig lite!