Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-09-22 15:45:01 följande:
    funderar lite på en tur till pop, men jag vet inte om/när vi behöver underställ?
    har ju storebror på ur och skur så det lär behövas....

hade även underställ på lillesyster i maducan när vi var i skogen, ja jag hade med underställströjan och det var skönt att inte ha en svettpöl på magen när man tog av sig "henne"
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-09-22 18:27:48 följande:
    Hej flickor!

Idag fick jag hem uuunderbara rådjursklänningen från Småfolk till Lia, sååå himla fin! Köpte den och ett par katvig leggings på LPL och fick ett par av världens bästa strumpor till! Underbara Liten På Landet!

Milo såg klänningen och tyckte den var fin, han ville ha tröjan sa han. Vi ska på kalas på lördagkväll, så då hade det ju varit kul att syskonmatcha. Undrar om tröjan finns nånstans där dom skickar snabbt... Nån som handlat på Busfroet.se och vet om dom är snabba på att skicka??
    busfrot.se brukar vara jättesnabba iaf de gånger jag har beställt därifrån.  Gillar den shoppen. Ev så kan man säkert göra som bor skicka en dump på betalningen.. Fråga dem!
  • Kristyr

fick hem fina lila kik kiden stl 80 (och en mörkgrå 86) idag! Så fin. Lite lång  ärmarna (trots uppvik) men eftersom den är så tajt och fin i modellen så gör det inget...Solig De lär ju passa perfekt i ärmarna om någon vecka eller så, växer som ogräs.

tog även hemligt paket från sigge och juno som jag beställde ifrån och fick en superhärlig HTKF klänning och en kjol, ja en idaT mössa med.

• Kristyr
    Helle skrev 2010-09-22 19:40:42 följande:
    God kväll!

Någon som har ett par Molobyxor i 74 och kan väga dem åt mig? Jag har köpt byxor på T och säljaren vill ha 24 kr. Tycker det borde gå att skicka för 12.  
    sålde stl 80 muddisar förra gången på T och kan nog få upp annonsen på T och se vad jag skrivit för vikt där..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-09-22 20:52:59 följande:
    jag åkte aldrig dit så det blev billigt..Max talade själv om för mig att han inte vill ha dom utan dom(?) dvs inte ull utan microfleece Så med tanke på att det vankas salg så håller jag mig undan pop och andra affärer..
    Din nota blev "billig" antar jag
    som hittat

skalbyxa + jacka
    2 set (byxa + tröja) i inteull underställ
    1 set i ull underställ
    1 par skalvantar
    2 par ullstrumpr
    2 pkt strumpor till lillesyster
    1 vit body till lillesyster

700-800 rabatt på underställen
    400-500 rabatt med 15% checken
    sedan 150 rabatt med bonuschecken..

Tack för fina posten idag! Hjärta Småfolkiströjan fin!

Tips förresten på någon bra vindtät höst mössa och även vintermössa?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-22 21:58:43 följande:
    Men ååååh vad jag blir irriterad på shopar som har erbjudanden men lägger till nån annan extra kostnad istället, köp 3 betala för 2, höjer fraktkostnaden till 55 kr och 1 veckas leveranstid istället för 1-2 dagar, bojkoooooott av ren princip!!!!
    kan bara hålla med. då blir det ju inte billigt och rea lixom
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-23 10:11:26 följande:
    Naeh, fast visst, lite billigare blir det väl ändå men det är en princip sak för mej, tycker det är såå dåligt när dom höjer te.x frakten.
    Ja det är superduper trist iaf. Man blir inte så sugen på att handla då.

Funderar på vad jag ska ta till kik kid klänningen, om vanliga vita strumpbyxor får duga....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17