• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 20:04:12 följande:
    Jag har idag gjort en Sodastream till nästa mål på makens belöningslista gällande VVV och min viktnedgång Alpvatten låter ju minst sagt lyxigt att bubbla till men jag får väl vara glad att Star74 upplyste mig om att vi har bra vatten här i stan
    Belöningslista..det skulle man ha..jag har köpt mig en stegräknare som ska ta mig till målet typ 5 kg lättare..än så länge inte många steg-barnens kontaminering (nyser en rakt upp i ansiktet)har gjort att jag just nu är vek..
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-13 20:06:31 följande:
    VAd vill du veta om ditt vatten Smultron? *måste lära mig mer om ditt vatten*
    Äh jag har en svag känsla av att just "mitt" vatten är av en annan karaktär än vad stans anses vara...Kvartens rör känns ju sådär bra{#lang_emotions_undecided}
    Iofs så tror jag att Stoff har testat vattnet på jobbet bara för att kolla så att det iaf inte är farligt!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2010-04-13 20:12:31 följande:
    Belöningslista..det skulle man ha..jag har köpt mig en stegräknare som ska ta mig till målet typ 5 kg lättare..än så länge inte många steg-barnens kontaminering (nyser en rakt upp i ansiktet)har gjort att jag just nu är vek..
    Det finns alltid tid att skapa en lista I mitt fall tror jag inte att den lockar så värst utan det är mest trevligt att få saker! Jag är så satans envis när jag väl har bestämt mig att jag gör det jag ska ändå Just nu går det rätt bra-har satt ett utmaningsmål till min 30 årsdag med 10 kilo på 6 veckor för att sen fortsätta sikta på beach 2010
  • Star74
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 20:16:41 följande:
    Det finns alltid tid att skapa en lista I mitt fall tror jag inte att den lockar så värst utan det är mest trevligt att få saker! Jag är så satans envis när jag väl har bestämt mig att jag gör det jag ska ändå Just nu går det rätt bra-har satt ett utmaningsmål till min 30 årsdag med 10 kilo på 6 veckor för att sen fortsätta sikta på beach 2010
    Heja heja, man ska uppmuntra ungdomarna har jag hört {#lang_emotions_smile}
  • Smultronhjärta
    Star74 skrev 2010-04-13 20:20:10 följande:
    Heja heja, man ska uppmuntra ungdomarna har jag hört
    Ha ha ungdom Jag som nyligen konstaterade att det var lättare att gå ner i vikt för 10 år sedan, nu får jag fan slita för det
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-13 19:38:40 följande:
    hej!!! Hur är det me er?? Läste att N va dålig....
    Hej!

Med mig är det bra och Noel mår också bättre nu tack. Han var inte fräsch i helgen direkt. Det verkar som om antibiotikan hjälper i alla fall.

Hur är det med er? Blir det salg för dig?
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 20:21:33 följande:
    Blääää!Jag är shoppingsugen!
    jag har precis stillat mitt begär på lindex vad är du sugen på?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 20:21:33 följande:
    Ha ha ungdom Jag som nyligen konstaterade att det var lättare att gå ner i vikt för 10 år sedan, nu får jag fan slita för det
    Välkommen över strecket-jag närmar mig 40 och du, det är SKITsvårt att bli av med muffinsmagen..förut hoppas man över lite måltider en vecka så var man deffad..funkar inte nu kan jag säga..man får slita,slita..Hoppas du når ditt mål din galning..10 kg på 6 veckor-det är tufft!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17