• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2010-04-13 20:58:59 följande:
    God kväll! Händer det något roligt här ikväll då? Butte, du måste ju ha fått hur mycket om helst om det skulle kostat 1700 kr i vanliga fall!! Hade de mycket fint? Malou: Åh, glömmer jämt ditt nick ... Är det Kavatskorna Maia har på bilden?? Kavat har en grymt fin kollektion i år. Måste nog köpa minst ett par Kavat-skor i vår!
    tycker det är bättre du kan mitt riktiga namn

Ja det är de nya eco-skorna från Kavats vårkollektion. både Maia o jag ÄLSKAR dom{#lang_emotions_heart}
    köpte dom på ellos.
  • Jen80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-13 21:11:38 följande:
    tycker det är bättre du kan mitt riktiga namn Ja det är de nya eco-skorna från Kavats vårkollektion. både Maia o jag ÄLSKAR dom köpte dom på ellos.
    Åh, fick nån rabatt-grej därifrån idag. Måste jag kolla vad det gäller!!!
    Ja, det är inte många namn man kan, men nu har jag börjat lära mig en del ...
  • Jen80

Men oj, va alldeles för sent jag var ute . Ett par bruna fanns kvar... Hmmm, tips på vart jag hitta dem tillsammans med en rabattkod !???

• Stormis
    Jen80 skrev 2010-04-13 21:37:21 följande:
    Men oj, va alldeles för sent jag var ute . Ett par bruna fanns kvar... Hmmm, tips på vart jag hitta dem tillsammans med en rabattkod !???
    Det kommer säkert in fler, det gjorde det i vintras iaf. Fast det kanske var nån engångsgrej?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 20:33:16 följande:
    Men hörrni kom igen nu. Lägg ut lite snygga pojk klöder på fb!!!
    Håller med!!
  • Jen80
    Stormis skrev 2010-04-13 21:46:11 följande:
    Det kommer säkert in fler, det gjorde det i vintras iaf. Fast det kanske var nån engångsgrej?
    Ja, jag får hoppas på det. De är verkligen jättefina! Frågan är om hon behöver ett par.... hmmm... NÄ! Men ibland bara måste man !
    Tråkigt nog behöver bröderna skor och där är det inte lika kul. Men de bruna var också fina. Kanske borde köpa ett par såna ist. Nä, nu finns det ju inga alls så jag kan sluta fundera. Får hålla lite koll...
  • trueblue

Frågar igen om molo linnena hade tänkt att köpa ett till dotter med kaniner.Hur är det i st.
    Dottern är 6 1/2år 123cm lång.
    Blir 122/128 bra tror ni

• Jen80
    trueblue skrev 2010-04-13 22:10:32 följande:
    Frågar igen om molo linnena hade tänkt att köpa ett till dotter med kaniner.Hur är det i st. Dottern är 6 1/2år 123cm lång. Blir 122/128 bra tror ni
    Jag köpte stl 122/128 till min son som är 118 cm. Det sitter bra och har en hel del kvar på längden, så det tror jag blir bra. Det är väl isf om hon är väldigt knubbig som man kanske får gå upp i stl, men jag tror ändå det blir för stort i längden då...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-13 20:53:18 följande:
    Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul.Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara frammeTror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad.Men mamma smakar gärna Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.
    Åhhhh, vad gottigottgott!!! Fast just nu har jag en tand som behöver ha lite fyllning så jag håller mig långt ifrån godiset. *ajaj* Men så fort det är åtgärdat kommer jag mumsa choklad igen...
  • hzl

Ingen av er som känner till baby botte? Har dom sötaste skorna jag sett i det märket.
    Kan man lägga upp bild?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17