• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross

De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta
    En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul.
    Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara framme
    Tror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad.
    Men mamma smakar gärna
    Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.

Mamma till Nora, August och Ella
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-13 20:52:44 följande:
    Har du redan folk i bilen? Jag funderar ju på att köra härifrån om helgen passar (hoppas på Kristi Himmelfärd) men pallar nog inte att köra hela vägen själv.
    näe, men jag är beredd att åka själv Kostar ju nästan lika mycket som annat färdmedel ju, om man får ta mammas bil
    andras barn och mina älskade ungar
  • Jen80

God kväll!
    Händer det något roligt här ikväll då?
    Butte, du måste ju ha fått hur mycket om helst om det skulle kostat 1700 kr i vanliga fall!! Hade de mycket fint?

Malou: Åh, glömmer jämt ditt nick ... Är det Kavatskorna Maia har på bilden?? Kavat har en grymt fin kollektion i år. Måste nog köpa minst ett par Kavat-skor i vår!

• LJ2
    Busbellan skrev 2010-04-13 20:53:18 följande:
    Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul. Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara framme Tror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad. Men mamma smakar gärna Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.
    men OJ va kul för henne!!! {#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • Smultronhjärta
    Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul. Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara framme Tror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad. Men mamma smakar gärna Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.
    Vad roligt! Där var jag i söndags och även på McD tvärsemot... Världens trevligaste Donken finns just i din håla
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-13 20:58:59 följande:
    God kväll!Händer det något roligt här ikväll då?Butte, du måste ju ha fått hur mycket om helst om det skulle kostat 1700 kr i vanliga fall!! Hade de mycket fint?Malou: Åh, glömmer jämt ditt nick ... Är det Kavatskorna Maia har på bilden?? Kavat har en grymt fin kollektion i år. Måste nog köpa minst ett par Kavat-skor i vår!
    nja de hade en del. jag köpte en gummijacka som slitsläng på dagis, en fleecejacka till lillebror, en muminklänning till isa, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 20:59:36 följande:
    Vad roligt! Där var jag i söndags och även på McD tvärsemot... Världens trevligaste Donken finns just i din håla
    Var du i växjö eller ljungby på donken?
    Det var på citygross i växjö hon vann, men vi har ju med donken och citygross på samma ställe här i Ljungby.
    Men Ljungby har inte världens trevligaste McD, bara sveriges slöaste personal
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    ojoj ni har verkligen haft tur med lotterier på sistone. Grattis
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-04-13 21:01:51 följande:
    Var du i växjö eller ljungby på donken? Det var på citygross i växjö hon vann, men vi har ju med donken och citygross på samma ställe här i Ljungby. Men Ljungby har inte världens trevligaste McD, bara sveriges slöaste personal
    Aha-jag var i Ljungby och de är alltid lika övertrevliga när jag kör i deras drive.. Du vet väl att de har en tävling där priset är ett gratis meal om dagen i ett halvår Snacka om dåligt för VVV
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Jen80
    Buttelina skrev 2010-04-13 21:00:36 följande:
    nja de hade en del. jag köpte en gummijacka som slitsläng på dagis, en fleecejacka till lillebror, en muminklänning till isa, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig
    Kul att handla lite till sig själv ! Hittar alldeles för mycket till mig själv just nu, men det är köpstopp till lönen. Inte ens rea får jag handla!! Känns himla jobbigt ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17