Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mitt livs lycka skrev 2010-08-23 18:53:33 följande:
    jag är småförälskad i den svart/gula med turkosa "revärer"... Drömmer
    den som är svart? den är såå fin!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-08-23 18:53:22 följande:
    Tycker du?? Jag tycker de var så himla skrikiga.

Packade ihop och skickade iväg fina fina regnbågen från 08/09 och packade upp denna och fy vad det sved Gråter

Gillade först inte fjolårets murriga regnbåge heller, men tröstar mig nu med att jag har den jackan och de brallorna hängandes i garderoben.

Tror den får hänga framme ett par dagar så får jag se om den växer till sig, annars vet jag inte vad jag tar mig till Obestämd
    jaa underbara! jag gillar skrikigt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-23 19:11:51 följande:
    Godkväll flickor.

Sitter här och smyger i väntan på att Liam ska somna, tycker minsann vi delat upp nattningen riktigt bra, jag tar Meja som aaaaalltid somnar i vällingen och sambon tar Liam som bråkar in i det sista

Nån som sett Katvigs gul/rosa body på rea fraktfritt nånstans?, el iaf med låg frakt, typ 19 kr?
    vilken strl?
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2010-08-24 08:32:01 följande:
    Go'morron i tråden!Någon som kan tipsa om var och om det finns Hummels regnkläder,det blå setet på rea någonstans??Tack!Glad
    klkids
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-24 09:21:53 följande:
    Haha, jag skrattade gott åt sambon igår. Han sa att han tyckte prästkrageprintet är JÄTTEFULT, vilket ingen normal människa kan tycka egentligen. Han sa: Den där bodyn måste väl va för liten snart, den är ju skitful!
    Jaaa, sa jag det är den kanske, men vilken tur att vi har byxa+body i 74 och suit i 80 så hon kommer ha prästkragar långt fram till nästa sommar nästan Han bara suckade och gick.
    haha konstig smak din gubbe har
    där fick han haha
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-24 09:26:24 följande:
    Butte: Tack för tipset om bodyn , helt ok pris även med frakt ju
    så lite så Solig skulle preciiiis svara på ditt gb inlägg
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-24 09:30:14 följande:
    Hej hej i tråden!
    Äntligen är det lite höst idag. Ava fick ha fina nya jeans på sig idag. ett tips är att kolla på Kappahls modell "boyfriend fit". Jättefina jeans + att de har 50 kr rabatt.
    Igår var jag i Malmö och kollade in Molos alla vårkläder. Himmel vilken intensiv och lång dag det blev. Körde kl.6 på morgonen och kom hem kl.24. När vi var 3 mil från Malmö på väg hem så började bilen låta... mycket. Vi fick stanna och vi var helt säkra på att det var framdäcket på passagerarsidan som lät. Ringde en bilmekaniker jag känner och han sa lite saker det kunde vara. Jag kände på bultarna och så, men de satt fast. Sen fick Malin ringa en kompis från Malmö som kom och mötte oss medan vi körde sakta tillbaka mot Malmö. Han kände på ANDRA däcket fram och där kunde man skruva på bultarna med fingrarna. De satt helt löst!! usch, och då hade vi först kört i 110 km/h när det började låta...
    Kände oss som två bimbosar som bara kollade ena däcket när bilen faktiskt har fyra haha.
    BERÄTTTTTTA LITE!!! nått litet print kan du avslöja!
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-24 09:42:02 följande:
    haha
    Vill gärna, men som sagt bör nog kolla först så det inte blir något tjafs. Men det fanns en del jag gillade och en del som jag tyckte man sett tidigare. Lite neonrosa kommer.
    blir det färgglatt till pok eller murrigt?
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-24 09:53:15 följande:
    Känns ganska murrigt för att vara vårkollektion tycker jag.

Usch, har lagt ut alla barnens vinterkläder på golvet och ska bestämma vilket som ska säljas och vad vi ska köpa nytt.
    Beslutsångest på hög nivå!!
    Vad ska mina barn ha?!? Ska man ha dem helt i Molos tvådelade + en overall till Ilon och kanske Ava (har två här hemma till Ava, men vet inte om hon ska ha dem).
    Den lila jackan är ju fin eftersom den är lite tjejig. och sen kanske svart byxa till. Grön jacka lutar det åt till Ilon och nån annan overall.
    Till Liam vet jag inte... eller usch, jag vet nog inte alls nånting .
    Hjälp mig !!
    jag har en grön jacka 104 på fb ;)
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2010-08-24 10:25:38 följande:
    Tack för svar...finns dock inte den storlek jag behöver...Rynkar på näsansurt...Det fick bli ett Everest regnställ istället!SkrattandeHoppas på att det är bra!
    blir det säkert
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17