Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-08-18 19:10:13 följande:
    Är ni lite nyfikna på nya NS har jag lagt in bilder i NS-bildtråd!
    länk?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-08-18 20:34:56 följande:
    stormis: vilken stl ska du ha på karla i vinter? ngn molooverall? hur lång e hon?
    beställde rainbow i 98 med dubbeldragkedjan till maxen nu, å sen då såfolks overall till lillan å maxen =)...

just ja fört över t dej för plastisockSkämspåminde dej å sen glömde ja bort det själv...SORRYSkäms

dags å posta fb auktioner imorn med.... måste nog införskaffa mailingbags snart=P.... vart gör man det billigast=P??
    vet inte om det är billigast men emmis på tradera är skitbra! blir 190kr inkl frakt för 80st

http://www.tradera.com/Mailingbags-80st-25x33cm-Mixade-farger-auktion_302596_116975219

hon skickar ALLTID samma dag hon ser pengarna!
  • Buttelina

åhh BUSBELLAN: vad fiiiin din sötfis var i katvigklänningen och aquaflower den kombon är såå underbar! och visst är klänningen fin i passformen

• Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-08-19 08:19:52 följande:
    Köpte en rainbow overall på KL kids igår kväll.. men funderar fortfarande på om jag valde rätt färg Obestämd
    Vi har fjolårets rainbow jacka o byxa, så jag hade tänkt köpa enfärgad overall, men nääe igår tryckte jag på köp på regnbågen ändå Tungan ute

Undrar nu, vilken av årets färger som är er favorit?
    regnbågen är aldrig fel
  • Buttelina

nää det blev en snabb visit! nu ska vi ut i det sköna vädret och träffa kompisar till barnen och mata ankorna Hjärta

• Buttelina

Lalong: den overallen kommer bli suuuper i vinter så himla fin på din sötis!!

• Buttelina
    Busbellan skrev 2010-08-20 13:21:41 följande:
    har jag lite overallproblem igen
    Alltså den svarta med gula detaljer verkar inte finnas i större än 116, så då går ju den bort.

Sen kollade jag ju på MAT:s overaller, den oranga ser superfin ut, men jag är ganska tveksam till att det är rätt färg till August. Kanske den svarta MAT:n istället?
    Så har jag kollat lite på Molo, den blå ser underbar ut, men det blir lite tråkigt eftersom den är så lik i färgen den jackan han har.

Finns det några andra fina overaller? Hjälp mig!
    grön molo? lila hummel?
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-08-20 14:43:04 följande:
    Kollade lite på den gröna molon, men vet inte om jag är överförtjust i den gröna färgen, skulle vilja se den live.
    Har du sett den lila hummeln nånstans i storlek 122?

Har förresten nyss pratat med en butik som Ronya tipsade mig om ang. Humme och hon sa att den svarta med gula detaljer finns inte i år så den måste M ha kvar sen förra året eller nåt
    hmm men det stämmer inte.. llm har fått in den nyss som en nyhet..
    den gröna molon är fin tycker jag piffa upp med en regnbågemössa och regnbågevantar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17