• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 20:40:47 följande:
    Gokväll!Kastar mej in i diskussionen Vi hade möhippa/svensexa för Vs bror med fru för ett par år sedan. Vi kidnappade henne hemma med hjälp av hennes mamma, sen picknick i gröngräset där hon fick öppna en massa 50 krs paket. Alla skulle köpa någon som kunde förknippas ihop med dej och bruden. Lite rolig grej. sen skulle hon även avbilda sin blivande man i lera som vi sen brände. Sen hade vi skattjakt på tropikariet, åkte till Tylö och bastade, badade i flera timmar och bara hade de gott. När kvällen kom var de bowling och tacobuffe för att sen avsluta med en hemlig taxi resa till slutdestinationen. Väl ur taxin fick blivande bruden med förbundna ögon klämma på ALLA grabbars rumpa för att hitta sin man. Sen va hade vi fest tillsammans långt ut på småtimmarna. Mycke trevligt och inte alls så förnedrande som de kan vara. Det är en av anledningarna till att vi gifte oss i smyg, för att slippa de
    Fick du ingen möhippa alls då?!
    Jag kommer aldrig bli gift så jag behöver ju inte oroa mig..
  • hzl
    AochJsMamma skrev 2010-04-18 21:00:52 följande:
    samma här känns det som..Godkväll i tråden!!Idag har vi varit o köpt en till garderob till Alexanders rum, så nu kan jag shoppa mer med gott samvete, nu får det ju plats!!
    du svarade ;) Jag o kicki pratde om det idag..
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-18 22:39:00 följande:
    Ger upp för idag och slänger mej i soffan.Ha det bra tjejer.
    Men DU har ju söta ungar! Ebbe e bäst!
  • hzl
    katarina118 skrev 2010-04-20 10:43:56 följande:
    dop present som är poppis är väl en sådan där regg skylt man sätter på vagnen...sen visst kläder å sådant är ju alltid skoj men ja tycker inte de hör hemma på ett dop...dop present är ju något som ska finnas kvar hela livet....
    hahaha hatar dom där skyltarna! jag hade börjat gråta om jag hade fått en sån
  • hzl

liljan, har du helt sjuk kamera eller!?
    Nån som vet "bäst före dag" på att ändra ögonfärg? Jag har blå o killen har gröna. Våran tös har blå, litelite pytte grönt runt pupillen. (kanske för att jag verkligen vill att hon ska ha gröna ögon jag får det till det) Hon är 15månader. är hoppet ute då? Innan året hade hon absolut inget grönt i ögonen..

• hzl
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 16:44:29 följande:
    Jag har en digital systemkamera. Canon eos nånting.Maia hade klarblå fram tills hon var 2 ungefär, nu är de mer grönmelerade och t.o.m några stänk av brunt i dom
    det har jag med.. vad har du för objektiv? Helt sinnes skärpa i det kortet du la upp på ögat. kan inte vara med vanligt 18-55mm?
  • hzl

tack minamor o liljan, då kan jag fortsätta hoppas på lite grönt! spelar ju ingen roll men tycker det e så himla fint med gröna ögon

• hzl

hej i tråden!
    Folk som bor i gbg med omnejd. Vill tipsa om att fina frön har mingelkväll onsdagen den 29 april. Mellan 17-20 kan man droppa in när som. Solhatt släpp med finafröns egna design. Unika, färgglada, o underbara!
    Samt 20% på hela sortimentet

• hzl

hilla, vad e det för fint påslakan ni har!?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17