Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-20 21:24:26 följande:
    ÅÅÅH...jag är kääääär Underbaraste, snyggaste och smidigaste vagnen jag kört på länge, det blev såklart beställning av en rååååsa Provkörde även Been, men NEJ, det var absolut inget för oss, alldeles för ranglig och mer som en sulky, och om jag ska vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt ful, sambon la sej nästan dubbelvikt på golvet när jag provkörde den, kändes ungefär som att sätta Meja i en sån där korg man drar efter sej på Ica *sorry alla bee lovers*
    Haha ja, jag tycker med den är ganska ful Ska runt och testa i helgen. Hade jag hållt snattran hade sambon köpt en Bee till mig i morsdag present avslöjade han nyss, han hade tydligen laggt undan en! Men åååh varför berättar han det liksom, han kunde väl ändå överraskat mig. Men han höll med om att det är bättre att kolla på lite olika först. Är riktigt nyfiken på Emmaljungan. Satte du Liam i den?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 21:39:56 följande:
    Mh...alltså den var inte riktigt den rosa jag tänkt mej men den är absolut rosa. Hade helst velat ha samma rosa som Nova Stars rosa men denna var lixom mer...cerise rosa på nåt vis.
    Hmm okej. Ja. Bara den är riktigt rååsa. Inte åt det röda hållet. *hatar fortfarande rött*
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 21:50:03 följande:
    Nä alltså absolut inte röd, rosa o fin Hade velat sett hela vagnen i den färgen men dom hade bara ett litet tygprov. Får den i nästa vecka så jag kan ta en irl bild på färgen då, om du inte hunnit beställa vagn då
    Ja vi får väl se {#lang_emotions_dreamer} Kan jag väl aaaaaldrig tro!

Min sambo tycker jag är dum som vill byta vagn och vi har bara haft 3. Emmaljunga citycross, sen Brio Sing som vi har nu till Lia med. Å så Brio Sittyn som vi oxå har kvar. Å då är ändå bromsen på vagnen isönder, den hänger sig emellanåt och så sitter man fast och kommer ingenstans. Å ändå tycker han inte vi behöver ny vagn!!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-21 08:26:17 följande:
    Godmorgon förresten.Idag vaknade Liam kl 6.15, jag hade ingen större lust att gå upp då kan jag meddela
    Hehe det gjorde Milo med, men han somnade om o sover fortfarande . Lia däremot var pigg som en mört kvart i åtta, men då kändes det mer okej!

Jag blir knäpp av detta vagntänkandet. Bee-Ozone. *gaaaaah*
  • Tjollabolla

Ängeln, du som brukar ha koll. Den dressen från Name It som Lia har i bt, vet du om den är från denna våren? Jag har inte varit där på evigheter. Vill ha fleeer sådana!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-21 08:35:30 följande:
    Skönt att han somnade om, jag hade hoppats att Liam också skulle göra det men han var pigg som en mört Meja sover dock än, sömntutan.Ha ha, javisst är det jobbigt med vagntänkande Har du ingen affär i närheten där du kan provköra lite då? Jag röstar såklart för en Ozone
    Jooo vi ska klämma imorgon. Men det är ju en evighet till
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-21 08:38:31 följande:
    Jaaaa, herregud vilken evighet O jag vill ha våran vagn NUUUUUUUU!Denna var lite söt:cdn.bestsellershop.com/cache/products/1236x13...
    Guuuud vilken söt! Vad var det för shop??? Fixar betalningen till dig sen, nu kommer strax prästen på dopsamtal

Smultron: Stackars Lilla Söta Lova! Visste inte ens att dom hade webshop, ska kolla Köpte förresten det där GALT babygymmet/nestet på ebay hörde viskas om att du rekomenderade det Hur lång tid tog det innan du fick ditt?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-21 09:52:36 följande:
    Javisst var den söt , o lila, det gillar väl du? Hittade den i Name it:s shop, denna var också söt:cdn.bestsellershop.com/cache/products/1236x13...Jupps, det blir bra det
    Himmel så mkt fint!!! Måååste in till Name It idag eller imorgon! {#lang_emotions_sunny} Det var ju inte lite dyr frakt i webshoppen, hoppas dom har dom 2 dressarna iaf i vår butik
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17