Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-15 12:17:16 följande:
    Ja har en räkning på nästan 700kr....Kräks

De är ju inte roligt, pengarna  man fått in de har man ju redan shoppat upp ju Flört
    ja min var på 760kr Rynkar på näsan hade iofs sparat lite av vinstpengarna till räkningen men så trist det är
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2010-09-16 14:26:27 följande:
    Hej i höstrusket! Set att det pratas skor... Har bara gympadojjs till M än så länge, bör nog införskaffa nåt varmare, väldigt snart. Vet inte vad bara. Tycker det är såå tråkigt att köpa skor!!
    Den tretorn kängan ni länkade till, är det en vintersko? Som funkar i vinter med?
    Här har L en vattentät gympasko från viking som är perfekt nu i höstrusket....fast det verkar inte förskolan tycka för i tisdags när jag hämta han så hade han gummistövlar på sig (han har inte ens några där) som givetvis var nån annan pojkes och så var de 5 nummer för småSkrikandes jag var så arg så jag kokade, fick knappt av dem. Stackars min lille kille som inte vågade säga till fröken att de klämde, fattar inte ens hur de fått på dem.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-09-16 16:28:14 följande:
    Är rejält tveksam på Katvigklänningen som jag lagt in kort på i BT.
    Hur mycket tror ni det sklijer på bredden mellan två storlekar?
    Den som hon har på sig där ska vi inte ha i alla fall... Frågan är om vi ska gå ner i strl eller hitta något annat...
    nä det gör du rätt i den satt ingen vidare, tyvärr! Tycker du ska hitta något annat smalare Flört
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-09-16 16:38:15 följande:
    Hehe... Jaa.. en eller annan Kik-kid till kanske Cool
    Den älskade jag verkligen! Ångrar inte en sekund att jag klickade hem den
    nä den passade din tjej jättebra i, värre är det med min som den sitter som ett korvskinnpå
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-09-16 16:49:46 följande:

Men din goa tjej passar å andra sidan fantastiskt bra i Molo's suits!! Är så avis!!!

Strl 104 var slut på just dom klänningarna på Funkybaby. Men hittade den här istället (också från Kik-kid då men den är ju inte enfärgd... Men kanske samma modell ändå...).
    www.funkybaby.se/kik-kid-klanning-flower-prin...

Den ser jag fram emot att få hem nu istället när jag skickat tillbaka Katvigen
    jättefin, den kommer nog sitta så mycket bättre...tur det finns plagg till alla sorter
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2010-09-17 12:05:47 följande:
    Men åh...nu blev jag osäker på om jag valde rätt kattklänning
    den du valde är ju jättesöt, men jag fick bara en känsla av när jag höll i den att den lätt blir tvättblekt, hoppas jag har fel!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2010-09-17 19:18:56 följande:
    Gahhhhhhh. Den där kunde jag givit mycket för. Gillar inte alls den där persoenn som la 1 kr som bud.
    förstår det...surt när man leter efter något
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17