Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

CamillaJ skrev 2010-09-29 13:34:02 följande:
    Behöver lite snabb hjälp =))
    Nova star jackorna ska beställa en råsa till tösen men vilken storlek?
    Är dom större i storlek eller?
    68 74 eller tom 80??
    Hm vad tror ni!
    Vid 5 månaderskollen vägde hon 8,2 och var 67 cm.. hon ska ju ha den mellan ca 7 mån-10 mån!!
    vet inte om du läst i tråden att jag fick skicka tillbaka min för det var små svarta prickar på den, så kolla din noga när du får hem den
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-09-29 13:45:22 följande:
    Hm oj då !! Okey men dåså då vet jag lite.. hm ska nog tar 74 då kanske.
    Hm vartifrån skickade du efter MAMMA TILL SIMON?
    fick hem 3 jackor och alla var likadana och de hade hittat fler i butiken som det också fanns på
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-09-29 14:12:30 följande:

Hm åh jag som tänkt beställa nu därifrån .. iaf den råsa hmmm!!

var visst nån mer kund som klagat, de skulle kolla med nova star varför de såg ut så, jag gav iaf upp så nu står jag utan jacka Rynkar på näsan
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-09-29 19:47:47 följande:
    Hm är lite shoppingsugen, ville ju ha den råsa fina NS jackan till tösen. Hmm..
    Shoppade lite igår, varsinn NS jacka till Isak & Albin svarta och så Buppa åkpåse (såg att tjolla hade sån me) så fiiiiin! =)))
    jag har beställt ns jackan av kidzshop.se idag de lovade syna superduper noga innan de skickade, återstår att se när jackan kommer men jag lever på hoppet då jag tycker den är såå snygg Glad
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 21:40:35 följande:
    Åh den ser verkligen fin ut... Hur är det i storlek? Vilken storlek tog du? Är den tjock och klumpig eller hur är den i materialet??

1000 frågor
    tog 80, lite tjock klumpig är den ju på småttingar som bara sitter, men det skiter jag i Flört bara hon ser snygg ut så
    sedan har jag inte kollat så mycket mer på den då jag skicka tillbaka den illa kvickt. Fick vika upp mudden på den och molly är väl ca 73-74cm lång och 10kg tung
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2010-09-30 08:19:17 följande:
    Tack! Är den klumpig så hoppar jag nog över den. Men shit så fin den var, färgen var ju ljuvlig!
    du kan få se bild så snart jag får hem den nya Glad tycker nog de flesta jackor är klumpiga på barn som inte har börjat gå
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-09-30 08:50:27 följande:
    beställde därifrån från början så jag väntar mina 2 svarta ifrån dom ! Den råsa fanns ju inte :(
    Men hoppas på post idag hon sa de skulle skicka igår. Så vi få väl se ;)
    Få bli råsa från babyshop.. hon hade lagt undan 2 som var OK! i 74 då
    kolla noga ändå för till mej hade de ju också kollat sista jackan jag fick men det fanns på den ändå Rynkar på näsan
    håller tummarna för att du får en fin utan prickar Solig 
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-09-30 08:50:27 följande:
    beställde därifrån från början så jag väntar mina 2 svarta ifrån dom ! Den råsa fanns ju inte :(
    Men hoppas på post idag hon sa de skulle skicka igår. Så vi få väl se ;)
    Få bli råsa från babyshop.. hon hade lagt undan 2 som var OK! i 74 då
    fast kidzshop skickar ju med schenker så det tar ju ett par dagar extra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17