Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-08-07 22:47:06 följande:
    Hihi klart att han inte klarar sig på det

Anton hade en reima overall i 3 ½ säsong. Det kallas kvalite
    Japp, kvalitet här också för kläderna ser nästan oanvända ut, trots att vi i vintras åkte i backen utan pulka på isbana istället.
    Måste bara sätta dit knappen som håller ihop snölåset för den har lossnat
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-08-07 22:57:41 följande:
    Nä nu skall jag sova. Blir väldigt tiidgt i morgon. Men kanske man kommer hem med en bubbelgum overall, så det får det vara värt.
    Åh ska du och shoppa *avis*
  • Busbellan

Ronya:
    Kom på att jag inte kan på lördag. vi är bjudna på konfirmation här så jag måste vara hemma med August
    Jag vill med träffas ju

• Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-08 09:56:46 följande:
    Hej i tråden!

Är barnvakt till en liten tös som fått en lillebror inatt. Å vad det ska myyyysas bebis snart!!
    Har spanat efter nån liten suit länge till honom men inte köpt. Ganska klantigt för nu har jag ju ingen present att komma med idag.
    Har hela tiden att jag kan fixa det på vägen dit, men vem säljer dankt en söndag?
    Hon fick barn på fel dag helt enkelt
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-08 10:05:37 följande:
    Men vi tar söndag
    Bestämde mej för det igår.
    Busbellan skrev 2010-08-08 09:58:42 följande:
    Hon fick barn på fel dag helt enkelt
    JA dåligt tajmat. Nu får de nöja sej med lindex eller nåt. Villervallas kjolar tycker jag är toppen att matcha alla andra fina kläder med. Och jeanskjol från HM eller lindex.
    Men åh vad glad jag blir, DÅ kan jag
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:23:13 följande:
    Såg nu att den var brun... Njaaaaa då vill jag nog inte ha den, hur "frrräck" den än är
    Denna ser med fin ut
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    Skulle vilja se den irl. Men vi har ju haft 2 turkosa lurvar nu det senaste året så det känns sådär att köpa en sån igen... Får väl bli en lila till att börja med. Milo vill ju gärna ha MED luva sa han väldigt bestämt nu. Grrrr. Får väl ta en med och en utan kanske. VI köpte en grön fusk-lurv på Gekås som han kan få ha på dagis
    Den tycker jag ser jättefin ut, tror Ella ska få den.
    Hon behöver ju nån i den färgen för att kunna matcha allt. Har en rös småfolkslurv, en lila och en gul molo. Så en i blå/gröna färger behövs
  • Busbellan

Har ni sett att MPV vörjat ha Molo också?

Inte mycket just nu, men det kanske kommer mer, vem vet

• Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 11:32:14 följande:
    SLUTVELAT! Beställde en lila med luva i 116. Klart att det räcker. Han är ju inte så bred och dom han har nu i 104 är ju inte ens för korta i armarna, bara framtill. Å så fick det bli en lila, är rädd för att när han ser att det är rosa på armarna på den andra så säger han "den är till Lia" för det är tydligen allt rosa nu för tiden, innan sa han aldrig ngt om det!
    Å så den gula overallen till Lia. Himmel Himmel, den ser så sjuuukt fin ut på din bild Butte!!! Fin till den mössan, men blir nog fin till katvigs gul/rosa mössa med. Å katvigs velour hjälmis i hallonrosa som jag har. Och till pussel rånisen
    Här ska den urven användas till katvigs gul/rosa. den mössan och samma leggings till *mmmm*
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 11:39:20 följande:
    MMMM! Beställde den mössan igår från Småtting

Nu ska jag fortsätta i garderoberna. Har TRE strandkassar med kläder som ska ut på Tradera. Eller FB, eller vad det nu blir. Blir trött bara jag tänker på det.
    ja, usch jag har med en hel del, men först måste jag bli insläppt på tradera igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17