• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

åh nu kom min IdaT beställning, vad snabbt det gick. Måste tipsa om babybyxorna som knickers i sommar......såååå fint Glad

• h80
    Kristyr skrev 2011-03-11 15:25:06 följande:
    fick übersnabb leverans från Bor idag...
    jag hoppas också på det, men inget än så länge Rynkar på näsan

Camilla: Vad inft det var med vv-strumpbyxorna till colibri, hur är de i storlek?
  • h80
    Helle skrev 2011-03-11 21:06:44 följande:
    Hej hej
     Det står under nattlinne hos Småfolk så det är säkert något längre än en "vanlig" klänning. 

Bubblan: usch vad otäckt och vad jobbigt att du ska behöva gå igenom så mycket. Jag hoppas mannen tar hand om dig ordentligt nu. Hjärta 
    Rynkar på näsan jag vill ju ha till E på 1 årskalaset
  • h80

hihi, roade mig med att räkna tjejernas vårjackor.......47 stycken.....borde kanske sälja nån men hur ska man kuna välja

• h80
    Buttelina skrev 2011-03-12 13:28:27 följande:
    wiihoo jag ligger i lä
    visste att de hade många, men inte så många. Tänk så rik jag blir när allt ska säljasGuld i mun
  • h80
    ÖNadja skrev 2011-03-12 20:44:26 följande:
    Frågar här när det verkar va lite mer action här än i NS tråden.Vad tror ni om stl 68 till en tjej på 72 cm? Har hittat ett par beg för 100 kr inkl frakt..

byxor? isåfall tror jag det blir bra. Min tjej på 72 har ett par winterharem i storlek 74 o de är för stora
  • h80

ååhhh, nu har jag kommit på att jag verkligen gillar katvig-ränder...IGEN. Så nu måste jag shoppa, nån som vet om det finn kvar  på nån rea nånstans, eller nån webbshop med erbjudande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17