• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

*suck*
    Verkar som om min retur till babyshop inte kommit fram för den borde verkligen varit framme nu
    Vad gäller egentligen vid såna tillfällen?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Eddiebaby

Hej i tråden! Snabbt nu, visst var Molos babymössa med knyt (inte hjälmis utan den andra) stora i stl eller hur var det?? Vilken stl till en 6-månaders med 43,5 i huvudmått?? Tack!!

♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Eddiebaby
    Eddiebaby skrev 2010-04-14 16:21:54 följande:
    Hej i tråden! Snabbt nu, visst var Molos babymössa med knyt (inte hjälmis utan den andra) stora i stl eller hur var det?? Vilken stl till en 6-månaders med 43,5 i huvudmått?? Tack!!
    HJÄLP!!!
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-04-14 16:21:54 följande:
    Ja jag tycker den är ganska stor, Meja är 6 mån och har 3-6 mån på sin och det är växmån i den.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Eddiebaby
    ängeln83 skrev 2010-04-14 16:47:55 följande:
    Ja jag tycker den är ganska stor, Meja är 6 mån och har 3-6 mån på sin och det är växmån i den.
    Aj då hade ju för mig det.....ja ja då kommer systersonen drunkna i den i 6-12 mån. Men tack!
  • JsN

Everlonn, vad har hennes skola för back-up om man inte får någon praktikplats? JAg har för mig att man inte får kräva praktik för examen (dessutom i det här fallet under terminstid, dvs med studiemedel) om man inte har en lösning för de studenter som inte själv fixar det. Har hon pratat med studierådgivaren/kursansvarige?

• Everlonn
    JsN skrev 2010-04-14 18:51:30 följande:
    Everlonn, vad har hennes skola för back-up om man inte får någon praktikplats? JAg har för mig att man inte får kräva praktik för examen (dessutom i det här fallet under terminstid, dvs med studiemedel) om man inte har en lösning för de studenter som inte själv fixar det. Har hon pratat med studierådgivaren/kursansvarige?
    Om hon inte hittar praktik så får hon nog vara med på själva examenscermonin men sen hitta nåt ställe och göra praktiken utan studiemedel..nåt sånt var det, skolan försöker hjälpa till och ringa oxå men många företag har inte tid/ork/ekonomi och alla möjliga ursäkter
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-14 19:09:56 följande:
    Åhhhh vilken underbar dag vi haft!Värmen kom hit också
    det har vi oxå haft i två dar... lite sämre idag men sablar va snön tar stryk
    varma dagar och kalla nätter är det bästa hehe

och nu har jag tagit ett steg framåt i datavärlden och skaffat msn... tur att man har en duktig 12 åring
    andras barn och mina älskade ungar
  • Helle
    stökmamma skrev 2010-04-14 19:53:02 följande:
    det har vi oxå haft i två dar... lite sämre idag men sablar va snön tar stryk varma dagar och kalla nätter är det bästa hehe och nu har jag tagit ett steg framåt i datavärlden och skaffat msn... tur att man har en duktig 12 åring
    MSN är trevligt att ha Tur man har barnen
    God kväll i tråden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17