• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2010-04-14 13:59:16 följande:
    så, nu gick kusinen.. såå liten bebis.. lukta inte alls gott.. tro jag e kär dom hämtade lite kläder stackars dom, jag som ska in nån dag på halva rea  så har jag 2 små bebispojkar som e alldels nya.. en e 15 dagar, o lilla som va här nu e bara hmm.. 5 dagar wii.. hmm.. finns det yttepytte lurvoverall nånstans på rea??
    har några molooveraller i strl.56 som är för små nu {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-04-14 14:46:46 följande:
    Väldigt OT men nu måste jag skicka ut ett SOS i tråden som faktiskt kan hjälpa till med allt inte bara barnkläder Min syster går Personal och arbetslivsprogrammet på högskolan i Kristianstad, hon tar examen till sommaren men och det är ett STORT MEN!! Hon har inte lyckats få tag på praktik/verksamhetsförlagd utbildningsplats!!!! Hon har kämpat i flera veckor för att hitta en plats, ringt massor med företag men ingen har plats för henne Hon får ju inte sin examen om hon inte har praktiken!!!! Hon behöver en praktik på en personalavdelning, på vilket företag som helst...Hon behöver alltså jobba med personalfrågor. Praktiken ska vara i 7 veckor, mellan 26/4 -9/6. Så det börjar ju bli lite panik Min lillasyster är helt knäckt av alla avslagen och gråtfärdig på telefonen Gärna praktik i södra sverige, karlskrona till malmö typ.. Snälla goa tråden HJÄLP!
    Oskarshamn är för långt va? Enda stället jag kommer på där jag har kontakter på personalavdelningen...OKG
  • annie dark
    Everlonn skrev 2010-04-14 15:09:20 följande:
    Uppsalaområdet går oxå, då kan hon bo hos vår bror!
    Testa Uppsalakommun, annars finns ju en massa stor aföretag här, ASFAB, Upplands lokaltrfaik, Akademiska sjukhuset, massor.
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-04-14 15:25:53 följande:
    Everlonn - Har hon kollat med Tarkett i Ronneby?? Där hade jag min logistikpraktik och de var supertrevliga där.
    Tror hon hört där, men ska framföra
    annie dark skrev 2010-04-14 15:24:47 följande:
    Testa Uppsalakommun, annars finns ju en massa stor aföretag här, ASFAB, Upplands lokaltrfaik, Akademiska sjukhuset, massor.
    Ska jag oxå framföra men uppsala är sista utvägen, hon vill ju helst kunna bo hemma med sambon och vovven
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Zvartaliljan

och nu kommer jag o är ännu mer OT men min läkare ringde precis o sa att mina prover visat positivt för en bakterie, men hon har en så stark brytning så trots upprepade försök så lyckades jag inte få till vad det var för bakterie. Hon sa typ "Clostridium". Det är något i tarmarna alltså. Jag skulle ta antibiotika mot det. men vill ju inte börja med medicin innan jag vet vad fasen jag har...någon som kan hjälpa??

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-14 15:42:54 följande:
    och nu kommer jag o är ännu mer OT men min läkare ringde precis o sa att mina prover visat positivt för en bakterie, men hon har en så stark brytning så trots upprepade försök så lyckades jag inte få till vad det var för bakterie. Hon sa typ "Clostridium". Det är något i tarmarna alltså. Jag skulle ta antibiotika mot det. men vill ju inte börja med medicin innan jag vet vad fasen jag har...någon som kan hjälpa??
    gå online på fejjan =) så kan ja berätta mer=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-14 15:42:54 följande:
    lr msn funakr ju vilket som ;)
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17